• Katzz
    Äldre 29 Mar 21:37
    10617 visningar
    76 svar
    76
    10617

    Någon som vill tröffas....

    Har inte så många vänner sedan folk flyttat och nu när våren kommer vill jag ut mer. Någon som skulle vilja träffas för att ta en fika?

    Kram Karin

  • Svar på tråden Någon som vill tröffas....
  • sommar­brud07
    Äldre 17 Jun 21:26
    #0

    Kokkos
    hade han skoj? mysigt... vill bli hippad nu, dör av väntan.. skall försöka få tag i min m2b kompisar.. de är utspridda över hela sverige, vet att han vill ha en svensexa.. ;)

    Virreveronica
    det var två 40 åringar som är gifta, köpte en stor bukett... och gjorde fin box, med lite goa viner och ett sött dessert vin, massa go mörk choklad och annat gott, blev väldigt uppskattat :)

  • Kokkos
    Äldre 18 Jun 22:24
    #0

    Han hade toppen kul på svensexan, är nöjd över hur allt blev. Hade lurat honom ordentligt och han gick på allt så var riktigt förvånad när han fattade vad som var på G.
    Jag längtar också till min nu vill ha den överstökad, så man slipper fundera på vad som ska hända. Hade vart kul at redan ha den som ett kul minne.

  • sommar­brud07
    Äldre 18 Jun 22:38
    #0

    Skall vi ta en fika efter midsommarhelgen?

    har mycekt nu innan.. skall kolla kläder åt min m2b i morgon och onsdag skall vi träffa prällen.

    Någon dag att önska? jag kan mån, tis, ons, tors eftermiddag/kväll.

  • Kokkos
    Äldre 18 Jun 23:25
    #0

    Jag fikar gärna på Tisdag den 26/6
    ska vi ses på ett ställe denna gång eller mötas på storan igen?

  • sommar­brud07
    Äldre 19 Jun 12:12
    #0

    Tisdagen den 26 blir kanon... för mig funkar det vilket som..storan eller vid någon cafe? vid 18 igen?

    är det någon mer som är på???

  • Kokkos
    Äldre 19 Jun 13:27
    #0

    Ska vi ta Olsson igen kanske var ju bra sist, Kl 18 blir toppen.

  • sommar­brud07
    Äldre 19 Jun 15:06
    #0

    Låter prima!

    Cafe fröken Olsson kl 18.00 :) tisdag den 26 juni. alla glana brudar är välkomna hehe

  • sommar­brud07
    Äldre 21 Jun 13:31
    #0

    En riktigt härlig midsommar på er alla!

    hoppas vi ses på TIsdag kl.18.00 utanför Fröken Olsson-

  • Brud 2008
    Äldre 21 Jun 13:37
    #0

    Jag kan tyvärr inte komma på tisdag, om det nu ens är okej att jag vill träffas fast jag inte kom sist?

  • sommar­brud07
    Äldre 21 Jun 22:29
    #0

    Brud 2008
    självklart är du välkommen! Vi får kolla på ett datum till snart så du kan komma.. alltid kul att träffa nya människor.. :)

  • Kokkos
    Äldre 23 Jun 13:32
    #0

    Hej alla glada brudar!
    Hoppas att eran midsommar inte regnade bort allt för mycket, vi var på Tjörn i en sjöbod. Som tur var slutade det ialla fall regna där vid 19 tiden så vi kunde grilla trotts allt. Kram på er vi syns på tisdag.

  • Katzz
    Äldre 24 Jun 14:20
    #0

    Skulle vara jättekul att träffas igen. Tror nog jag kan hänga på om inget kommer ivägen.

  • sommar­brud07
    Äldre 25 Jun 23:30
    #0

    Hur många blir vi i morgon, någon ny som kommer?? trevligt med så många som möjligt :)

    i will be there :)

  • Kokkos
    Äldre 26 Jun 12:53
    #0

    Hej !
    Jag kommer idag trotts regnet någon mer än jag och Somarbrud07?

  • sommar­brud07
    Äldre 28 Jun 09:39
    #0

    hej hopp
    tack kokkos för senast

  • Kokkos
    Äldre 29 Jun 18:13
    #0

    Nu har den börjat, min Hippa.

    Jag kollade på TV när en veckarklocka helt plötsligt började pipa hemma kl 17:00
    Kunde inte fatta vad som var på G först men hittade en klocka under sängen, tillsammans med ett glas och en liten fl champange.
    Brevid låg en rulle där det stod.
    Kära Karin!
    Vi hoppas du är beredd nu börjar ditt äventyr. Sen var det en packnings lista med. avslutades med.
    Kom i håg vi kan komma när som...
    Jag blev aldeles skakig i hela kroppen, är super nervös undrar vad som komma skall.
    Ni får veta vad som efter helgen. kram på er tjejer, vi kanske syns på stan.

Svar på tråden Någon som vill tröffas....