• ElenaM­aria
    Äldre 28 Mar 11:20
    5035 visningar
    11 svar
    11
    5035

    Bröllopssvit i GBG?

    Hejsan!
    Jag skulle vilja få tips om mysiga hotell i Göteborg där man kan tillbringa bröllopsnatten

  • Svar på tråden Bröllopssvit i GBG?
  • Joleen
    Äldre 28 Mar 11:22
    #0

    Hotell 11 på Eriksberg, Hotel Novotel ligger båda med vacker utsikt. Om ni kan tänka er att spendera natten lite utanför Göteborg skulle jag vilja tipsa er om Thorskogs Slott, det är helt fantastiskt! www.thorskogsslott.se

  • Fröken Malm
    Äldre 28 Mar 11:28
    #0

    Vi kommer vara på Hotell Eggers. Jättefina rum!

    www.hoteleggers.se/
    Gå in och titta på Rum & Priser så finns det bilder.

  • sugarb­omb
    Äldre 28 Mar 11:33
    #0

    Eller varför inte på Gothia Towers? Eller Elite Plaza eller Park? Underbara rum!

  • Theres­e33
    Äldre 28 Mar 14:36
    #0

    Hotell 11 Eriksberg har jättefin bröllopsvit!

  • Äldre 2 Jul 15:51
    #5

    Vi har bokat Hotell Lilton, ett litet centralt hotell som verkar ha stor mysfaktor. De har bara en svit och den kostar 1445 för oss båda, sedan kan man välja till olika paket, men med det dyraste alternativet blir det strax över 2000kr otroligt prisvärt.. Allt annat jag kollade på kostade dubbelt så mycket.
    www.lilton.se

  • NinaH
    Äldre 2 Jul 16:08
    #6

    Vi var och tittade på hotell 11:s svit men tyckte den var opersonlig. Vi gick då till hotell villan som ligger precis intill, och den var såååå mysig med egen bastu och bubbelbad! Så mysig så vi valde att bo där både natten före som natten efter bröllopet.

  • Bambi
    Äldre 2 Jul 16:55
    #7

    Vi har bott ett par gånger på hotell Villan o de e bara såå mysigt där. vi har hyrt hela hotellet fran 18-21 Juli då vi gifter oss. vi ska bo i deras underbara svit. Fantastiskt fin!! Susanne e super trevlig på hotell villan. Hälsa från Therese ;))

    Ha d gött! 

  • Emmali­nnea
    Äldre 2 Jul 17:52
    #8

    Vi bodde på Gothia towers hade en underbar utsikt från rummet  och vip frukost på heaven23

  • Äldre 2 Jul 19:51
    #9

    Den här tråden är från 2007 så TS är nog gift sedan länge...


  • NinaH
    Äldre 2 Jul 21:13
    #10

    Jo, så är det nog. Men man kan ju fortsätta tipsa andra :)

  • Äldre 13 Nov 00:06
    #11
    http://www.stenungsbaden.se/sv världens bästa ställe! 
Svar på tråden Bröllopssvit i GBG?