• abkn
    Äldre 25 Mar 19:16
    33467 visningar
    218 svar
    218
    33467

    Finns det andra brudar från Sala

    Finns det andra brudar från Sala, här det vore roligt att komma i kontakt med andra från den lilla stad?

  • Svar på tråden Finns det andra brudar från Sala
  • abkn
    Äldre 13 Apr 08:39
    #0

    Hejsan!
    Vad roligt att det finns fler än 2 salabrudar på denna sida.
    Ska ni gifta er eller är ni redan gifta?
    Var, när och hur gamla är ni? Om man för fråga?

  • Thunbe­rg
    Äldre 13 Apr 22:10
    #0

    Vi gifter oss 070707 i Gimo (hittade inga bra lokaler i sala. Jag fyller 29 i sommar o min sambo 33.

    Jag är uppvuxen här, men har bott runt lite. Min sambo kommer från Nynäs. Vi har just flyttat tillbaka hit från Sthlm.

    Ni?

  • Miss Cykel
    Äldre 14 Apr 10:54
    #0

    Jag är född och uppvuxen i Sala, men flyttade därifrån efter gymnasiet då jag började plugga. Nu bor jag sedan en tid tillbaks i London, eftersom min m2b fick ett bra jobb här. :)

  • abkn
    Äldre 14 Apr 13:51
    #0

    Jag är född och uppvuxen i Sala blir 30 i höst min sambo blir 30 i slutet av denna månad och kommer från ö-vik , flyttade till heby när jag va 20,sen november 2000 har jag bott i Märsta tills jag och min sambo hitta hus utanför Sala.

  • 6 okt 2007
    Äldre 15 Apr 18:18
    #0

    Jag är oxå en brud från Sala men vi gifter oss den 6 okt i Dalby Kyrka, Uppsala. Jag 25 och min sambo 27...

  • Miss Cykel
    Äldre 15 Apr 19:39
    #0

    Kul med fler Salabrudar!

    6 oktober 2007: Är din m2b också från Sala, eller? I såna fall kanske jag vet vem det är eftersom vi verkar vara lika gamla! :)

  • 6 okt 2007
    Äldre 16 Apr 18:16
    #0

    Miss Cykel: Nej du han är från Halmstad...

    Så vem trodde du att jag var då? Du kan ju ge lite ledtrådar... :D

  • keiram
    Äldre 16 Apr 19:37
    #0

    Och här är ännu en Salabrud. Vi gifter oss den 9 juni i Kristina Kyrka sen blir festen på Väsby Kungsgård. Jag är från Sala men har inte bott där på ca 10 år. Min blivande man är inte från Sala.

  • Miss Cykel
    Äldre 16 Apr 20:13
    #0

    6 oktober 2007: Haha, nej. Jag har dessvärre inte några gissningar! :)

    Kul med fler Salabrudar!

    Hur går det med era planer? Har ni blivit bridezillas, eller går ni lugnt tillväga? :) Själv är jag nog en periodare - ibland tänker jag jättemkt och planerar hela tiden, ibland inget alls. Fast jag måste ju säga att nu när det börjar närma sig så blir det ju mer och mer planering!

  • abkn
    Äldre 17 Apr 14:51
    #0

    Det fanns en tid då jag fick dåligt med sömn pga mardrömmar om hur allt skulle sluta.
    Visst är det mycket planering men en bridezilla har jag nog inte blivit än :)

Svar på tråden Finns det andra brudar från Sala