• Äldre 18 Mar 22:05
    388544 visningar
    3006 svar
    3006
    388544

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Telema­rkgrrl
    Äldre 18 Jun 08:00
    #0

    Gomorron förresten! :)

  • Äldre 18 Jun 08:02
    #0

    Godmorgon!

    Telis - ååå vad skoj att du gillar Karpathos! jag ska surfa på lite andra sajter innan vi bokar! Lovar att jag inte bara går på vad BT-folk säger! Och du hör INTE till BT-folket eftersom du finns IRL *fniss*

    Nu brudar - nu ska jag delredovisa ett jätteprojekt... Vi ska ha ett möte där jag kommer framstå som skötsam och bra och andra som dumbomar. De är verkligen dumbomar, men jag tycker illa om möten som jag i förväg VET kommer innehålla nån form av konflikter! *isch*

  • Telema­rkgrrl
    Äldre 18 Jun 08:09
    #0

    Stort lycka till, Vickis!! Hoppas att det går bra utan en massa konflikter den här gången!

  • Zozo
    Äldre 18 Jun 09:34
    #0

    *raglar in pa kontoret*

    Eh.. som nagon filosof sa "I'm too old for this shit!" Jisses, HUR kan man vara trött i 3 dagar efter en fest!!?? Det var väldigt trevligt men jag saknade er flickor. Det enda var de föräldrar som hade tagit med sig barn.. 3 av dem lekte snällt och de tre andra lät som ett reaplan som for omkring i lägenheten och kastade chokladgodis överallt... Jisses! Naja, annars var det trevligt och mycket folk. De sista gick vid 3-tiden..

    VEM var Dr Snuggles??? Balthazar kommer jag ihag, men Snuggles... Kommer bara ihag sangen..

    Sis, ang det där med baksmälla.. Jag far faktiskt lika mycket sadan om jag bara varit pa fest eller uppe länge utan att dricka ngt sa jag tror att det till stor del beror pa störd sömnrytm..?

  • Zozo
    Äldre 18 Jun 09:37
    #0

    Eh Korsika eller grekisk ö i Juli?? E ni ente kloka??! Man kan ju inte ta sig fram där da, för alla tyska/svenska turister.. brrrr!

    Korsika är underbart, men man maste aka aningens off season. Vi akte ju till superduperturistöarna Santorini och Mykonos.. Heeelt underbara i maj men skulle aldrig aka dit under turistsâsongen!

  • Oms
    Äldre 18 Jun 10:06
    #0

    DR SNUGGLES!!!

    HUR kan jag missa diskussionen om mitt all-time-favorite-program???

    klassiska uttalandet av söltrut - Dr snuggles brevuggla elelr vad han nu var för ngt är ju -
    -"Beata kommmer" *sagt m bred gnälldialekt*

    sen har vi ju sirapsträdet och Mathilda - roboten som de byggde och som sen blev kär...

    och den där katten - vad hette hon? Mjaaau Dr Snuggles Mjau... hon styrde ngt rike eller så...

    haha om jag läser på lite grann så kan jag säker tävla i DR Snuggles kunskap:D:D:D

  • Äldre 18 Jun 10:10
    #0

    Zozo - trängseln med turister är kanske en del av charmen.. ehum...

    Telis - bovarna i dramat dök inte ens upp på mötet, så jag fick vara ensam drottning och brilijera.. *asgarv*

    Nu - är jag helt darrig av "post-mötes-stress" och ska lugna ner mig vid datorn

  • Oms
    Äldre 18 Jun 10:14
    #0

    cosmoskatten hette hon ju!

    Godmorgon i tråden förresten!

    helgen har varit bra, köpte lite kläder i lördags och mer behöver införskaffas - shit vad magen växer! går in i v.16 idag...

    vi var ute på klubb i lördags och jag dansade i timmar! det var jättekul! sen åkte vi hem, och åt lite nattamat (toast) och et tu tre var klockan 5.30... M skulle jobba på söndagen fm kl 10.30 så det var bara o pallra sig upp efter 9... sen var det dags för storstädning då vi hade besiktning av lgh på em... när jag äntligen tänkte sätta mig ned o vila ja då kom jag på att jag skulle hämta dottern hos kompisen i långtbortistan och before i know så var kl 20.00 och vi var hemma och det var dags att laga middag... helt galet!

    idag och tills på torsdag är dottern på "kör och orgelskoj" i hedvig eleonora kyrkan - hon och ca 50 st till eller så!
    hon kände inte ngn när jag lämnade henne där men det ordnade sig nog, ska hämta henne kl 16 och får väl all info då

  • Äldre 18 Jun 10:29
    #0

    Omsan - spännade med dotterns kyrkaktiviteter!

    Själv känner jag mig verkligen något utpumpad efter allt jobbande i helgen och redovisningen nu på morgonen... baaa dags att komma igång och jobba?!?!

  • Äldre 18 Jun 10:31
    #0

    ååå förresten!

    vågen visar nu på minus 8 kg på 7 veckor!!!!

    tjohooooooooooooooooooo!

  • Zozo
    Äldre 18 Jun 11:08
    #0

    Gratulerar!

  • Äldre 18 Jun 11:15
    #0

    Och med mitt glädjeutbrott tog jag inlägg nummer 3000!

    tack zozo!!

    Nu är det minsann dags att starta en ny tråd, och vis av tidigare händelser så vet vi ju att det kan ta tid innan denna stängs.. OCH att det är hemskt farligt att undersöka HUR länge.. 'fnissar lite' men är fortfarande småsur på att Omsans inlägg försvann...

  • Telema­rkgrrl
    Äldre 18 Jun 11:17
    #0

    Grattis Vickan!! 8 kg är ju skitbra!

    Zozo - jag fnissade gott åt ditt svar i den där kyrkotråden här på BT. Du verkar ha trampat på en öm tå. :):)

  • Äldre 18 Jun 11:18
    #0

    Här kommer länken till nummer 5!
    Välkomna över dit!!!!

    www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2352888.html

  • Zozo
    Äldre 18 Jun 13:49
    #0

    Telis, vilket da? Det där om hur fel man kunde ga?? HAHA

  • Äldre 11 Sep 20:25

    Ett av de viktigaste sätten att värna om miljön är genom att välja en förnybar källa för sin energi. En helt vanlig familj använder så pass mycket el och annan form av energi varje år att det kan göra en mycket stor skillnad att välja solpaneler Stockholm, ett av de bästa alternativen för förnybar energi.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4