• Tina81
    Äldre 5 Mar 22:26
    52433 visningar
    25 svar
    25
    52433

    Present till brudtärna/bestman

    Någon som har något bra tips på vad man kan hitta på till brudtärnan & bestman i present? Kan inte komma på något bra.
    Tacksam för all hjälp!!!

  • Svar på tråden Present till brudtärna/bestman
  • Kika
    Äldre 6 Mar 10:29
    #0

    Vad hade du tänkt för prisklass?
    Ansiktsbehandling eller liknande till brudtärnan brukar vara poppis t.ex. på LenHud. En riktigt god flaska vin/whiskey till best mannen kanske?

  • Pumpal­ot
    Äldre 6 Mar 10:36
    #0

    Vår tärna fick ett halsband som hon hade under vigseln.
    Vår bestman fick två kostaboda LINE champange glas, för dom har inga skumpaglas.

  • twenty­firsto­fapril
    Äldre 8 Mar 11:14
    #0

    Jag har min 18-åriga syster som tärna. Hon ska få Paris Hiltons parfym Heiress som present. Den har hon suktat efter länge nu men har inte råd att köpa den. Ingen bestående gåva men jag vet att hon blir glad.

  • Lainan
    Äldre 8 Mar 11:19
    #0

    Tärna, min 20-åriga syster kommer nog att få kontanter, trist, men eftersom hon vill flytta hemifrån är hon i behov av pengar.

    Vår bestman, m2b's bror, skall vi, med hans sambo, bjuda ut på restaurang. Trevligt med upplevelser istället för presenter (tycker jag).

    Vi ska göra samma sak till toatmasterparet och solisten med partner.

    Våra sponsorer, föräldrarna, ska vi trycka ypp en bok med bilder och berättelser från bröllopsdagen.

  • Hello Kitty
    Äldre 8 Mar 11:23
    #0

    Hej!
    En liten fråga gällande presenter till ovanstånde. När ger ni dem presenterna?

  • pralin­e
    Äldre 8 Mar 11:40
    #0

    Jag har köpt ett halsband till min tärna och min blivande har köpt till marskalken ett uppfällbart snaps glas med hans namn ingraverat.

  • Tina81
    Äldre 15 Mar 09:33
    #0

    Jag tänkte att de skulle få sina presenter innan vigslen på bröllopsdagen alltså typ när man gör sig i ordning. Om de nu blir något de kan ha på bröllopet typ smycket eller liknande. Annars hade jag nog väntat till efter bröllopet.

  • Lilla Li
    Äldre 15 Mar 09:35
    #0

    Jag har lite problem med detta... Min tärna gör nämligen egna smycken, så att ge henne ett smycke skulle kännas konstigt. Och bestman har litervis med alkohol kvar efter deras eget bröllop, så att ge honom whiskey eller liknande blir också fel. Tärnan uppskattar inte vin heller eftersom hon inte dricker så mycket sånt.

    Svårt det här...

  • FrkF
    Äldre 15 Mar 10:36
    #0

    Vår tärna får ett smycke. Kommer att uppskattas, det vet jag..... =0)

    Bestman, har jag ingen aning om vad han ska få. Får sätta mig ner och diskuter med M2B.

  • kentfa­ntast
    Äldre 15 Mar 10:57
    #0

    Vi betalade mina tärnas klänning (1000 kr) och blomma. Sen fick hon tre askar bodybutter från Body Shop (hon gillar sånt) och en handduk i en "gift bag". Minns inte om det var nåt mer i... Jo det var det nog. Nån liten produkt, typ duschcrème och skrubbvante eller nåt...

Svar på tråden Present till brudtärna/bestman