• Brud-0­8
    Äldre 26 Feb 14:17
    6105 visningar
    11 svar
    11
    6105

    Årsta slott??

    Hej! Någon som varit på bröllop/fest på Årsta slott, har försökt mejl och få lite mer bilder på hur det ser ut där men får inge svar, så nu får jag be er om hjälp. Hur är det på Årsta Slott?

  • Svar på tråden Årsta slott??
  • Brud-0­8
    Äldre 26 Feb 17:00
    #0

    Hjälp!!!!

  • Snö brud
    Äldre 26 Feb 17:01
    #0

    Jag är också nyfiken på Årsta slott.

    När ska du gifta dig Brud-08?

  • Brud-0­8
    Äldre 26 Feb 17:38
    #0

    maj 2008 , du da??

  • Snö brud
    Äldre 26 Feb 18:09
    #0

    December 2007, har också försökt att maila Årsta men får inget svar.

  • brud20­071006
    Äldre 26 Feb 20:27
    #0

    jag vet inte hur årsta har det med bröllops bestyr, men har ni kollat in härringe? är jätte fint där och ni kan äve roa era gäster med rundvandring. var på ett mycket lyckat bröllop där.
    Lycka till!!!!

  • Brud-0­8
    Äldre 27 Feb 08:37
    #0

    Nyfiken brud 2007: Vilken kyrka har ni tänkt??

  • Brud-0­8
    Äldre 27 Feb 08:38
    #0

    Tyvärr är Härringe lite dyrt för oss.. men oj vad fint det är där...

  • Lima20­07
    Äldre 1 Apr 08:48
    #0

    Jag har bokat Årstaslott till augusti 2007 , det är jättefint där.
    Ring det nummret som finns på deras hemsida , väldigt trevliga/tillmötesgående att prata med. Dom har en bröllopsmeny som dom angivit på deras hemsida, kan få annat oxå men då blir priset annorlunda.
    Tror även det finns bilder på hemsidan från salarna som middagen serveras i.

    Kan varmt rekommendera stället, har varit på fest där tidigare och det är jättevackert och trevlit

  • Jag21
    Äldre 1 Apr 11:25
    #0

    Matsalen på Årsta är fantastiskt fin!!! Den finaste matsalen av alla slott jag sett!
    Dock är nedervåningen, där festen hålls lite tristare eftersom det är en golfrestaurang... Så helheten blir inte mer än ok... Jättesynd, hade det varit fint och slottigt även på nedervåningen hade vi säkerligen valt Årsta.
    Hur maten och så är har jag ingen erfarenhet av...
    De som är ansvariga är jättetrevliga, men lite svåra att få tag på via mail.
    Lycka till!

  • Äldre 27 Mar 20:16
    #10

    usch vilket ställe, inte alls bra!

  • Äldre 3 Nov 21:36
    #11

    Hej!

    Ser att detta var kommentarer för längesen men skulle vilja Vera mer om Årsta. Är sugen på att ha mitt bröllop där! Någon som kan berätta mer?

Svar på tråden Årsta slott??