• jesper­s darlin­g
    Äldre 25 Feb 12:14
    12326 visningar
    137 svar
    137
    12326

    Vänner Lund tråd 6

    Dags för en ny tråd, hoppas alla hittar hit!
    Alla nya är givetvis också välkomna, gift som ogift

  • Svar på tråden Vänner Lund tråd 6
  • Susann­e, Lund
    Äldre 4 Apr 17:05
    #0

    17.30

  • brud 200708­25
    Äldre 4 Apr 21:20
    #0

    jag kunde tyvärr inte komma min m2b kom inte hem itid från jobbet.

    Hoppas att vi kan träffas snart igen

  • Susann­e, Lund
    Äldre 4 Apr 21:23
    #0

    Tack för idag tjejer. Alltid lika roligt att träffas. Önskar att man hann med det lite oftare bara.
    Kul att få träffa dig summer bride. :)

  • Jupite­r2
    Äldre 4 Apr 21:44
    #0

    Tack själv!

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 12 Apr 22:45
    #0

    Salta katten

    Är sååå nyfiken på ditt bröllop. Hur blev det??? Hur var ceremonin, hur var festen :) Hoppas inga av dina mardrömmar slog in, utan att det blev helt perfekt! Ni är kanske rent av på bröllopsresa nu? För visst var det den 7 april ni gifte er?

    ETT HELT ENORMT GRATTIS från mig

    Kramar

    Anja

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 12 Apr 22:46
    #0

    Attans

    Som vanligt missade jag träffen! Typiskt. Jag som inte gjorde ett smack igår!

    har inte varit inne här på evigheter. Så jag får skylla mig själv ;)

    NÄSTA gång!!! :)

  • Saltak­atten
    Äldre 17 Apr 17:37
    #0

    Joo, nu var man gift. Har nog börjat förstå det nu. Men jag presenterar mig fortfarnade med mitt gammla efternamn

    Det blev en fantastisk dag. Ingen av mina mardrömmar slog in. Gästerna hade jättetrevligt och nästan alla kommenterade hur god maten var osv.

    Det enda är att dagen tar slut alldeles för fort. Den hade kunnat hålla på några timmar till men man ska ju sluta när det är på topp

    Det finns hur mycket som helst att berätta.
    Även om jag inte riktigt kommer ihåg allt
    jag var så "uppe i varv" så jag har små minnesluckor från olika delar av dagen. Men det mesta kommer jag ihåg och hela middagen kommer jag ihåg och det känns som det viktigaste!

    Det vore kul att träffas och fika igen. Nu har jag tid. Hade inte tid förra gången men jag tror att ni har förståelse för det då det var samma vecka som bröllopet.

  • Izunia
    Äldre 17 Apr 19:09
    #0

    Stort grattis! Vad kul att allt gick som planerat! Har ni inga bilder att visa?! :)

  • Susann­e, Lund
    Äldre 17 Apr 21:59
    #0

    Grattis saltakatten!

    Själv ska jag nog äntligen få iväg mina inbjudningar imorgon. Det har ju bara tagit så där en månad längre än vad jag trodde ;)

  • Izunia
    Äldre 17 Apr 22:24
    #0

    Susanne! Har du inte skickat dem än! :D

    Hur gar det med planeringen av KG? När börjar ni?

Svar på tråden Vänner Lund tråd 6