• jesper­s darlin­g
    Äldre 25 Feb 12:14
    12070 visningar
    137 svar
    137
    12070

    Vänner Lund tråd 6

    Dags för en ny tråd, hoppas alla hittar hit!
    Alla nya är givetvis också välkomna, gift som ogift

  • Svar på tråden Vänner Lund tråd 6
  • Izunia
    Äldre 20 Mar 22:52
    #0

    brud 20070825 det verkar helt i ordning.. jag tror vi hade samma..Sedan träffade vi prästen en 2a gang 1 vecka innan bröllopet för genomgang.

  • Susann­e, Lund
    Äldre 21 Mar 08:57
    #0

    brud20070825

    Vi gifter oss den 28 juli men anledningen till varför vi träffar prästen så tidigt är att det är en kompis pappa, så det blev lite av en social visit också. Det stämmer säkert utmärkt med 2 månader innan. Jag kan tycka att det va nästan lite väl tidigt att bestämma psalmer redan nu. Det hade vi absolut kunnat vänta med.
    Det är himla häftigt att träffa prästen. Som jag sa innan så känns det hela så mer verkligt :)

  • Susann­e, Lund
    Äldre 21 Mar 08:57
    #0

    Tack izunia förresten. Jag ska försöka boka tid idag :)

  • Tessan­power
    Äldre 21 Mar 13:57
    #0

    Vad har ni valt för psalmer? Vi har inte kunnat bestämma oss änuu :)

  • Susann­e, Lund
    Äldre 21 Mar 16:16
    #0

    Vi har inte riktigt bestämt oss än men vi pratar om psalm 201 "en vänlig grönska" och antingen psalm 83 eller 84 tror jag det va. Jag tror det va 83:an vi tyckte bäst om men som sagt så är det inte helt bestämt.

  • Izunia
    Äldre 21 Mar 22:36
    #0

    vi hade psalm 201 och "morning has broken". Vi gifte oss visserligen kl 17 men den spelades pa mormors begravning sa vi ville använda den ända. Dessutom fanns texten pa svenska och de flesta kunde den engelska versionen.

  • vop
    Äldre 22 Mar 19:49
    #0

    Är inte så att vi försöker, måste ju liksom vara två....

    Jespers

    Inga brutna ben? ;)

  • jesper­s darlin­g
    Äldre 25 Mar 00:24
    #0

    vop

    Nä, inga brutna ben här inte Det var såå roligt med en vecka i alperna!
    Men skönt att va hemma igen också.

    Hur är det med alla här? Fika snart?

  • Jupite­r2
    Äldre 25 Mar 20:21
    #0

    Izunia: Har du haft möjlighet att kolla din mail (jobbmailen)?? Jag skulle behöva en nageltid...

    Kram till alla här! Hur går det med planerna?
    Susanne: Det börjar närma sig nu eller hur? Allt klart?

  • Helene­li
    Äldre 25 Mar 23:02
    #0

    Hej igen!
    Vore trevligt om jag kunde haka på på en träff någon gång, om jag hinner...

    Tänkte höra med er tjejer om ni vet någon bra underklädesaffär i Lund (eller Malmö) där man kan få bra hjälp och det finns lite snygga saker... :) Det får kosta den här gången.. :)

    Sen undrar jag också om ni vet nåt bra ställe där min blivande kan leta kostym. Jag vill att det ska vara nåt lite "finare" men han är inte så kräsen själv... :)

Svar på tråden Vänner Lund tråd 6