• CmD

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3

    Tänk vad fort tiden kan gå... Så var det dags igen... imorgon har det gått ytterligare 3 månader...
    Och trådens första tjej står brud så snart... Tänka sig

    I övrigt är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och ses lite då och då.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3
  • Shiliz

    ;o): Vad kul! Låter ju riktigt lyxigt! Vem pratade du med?

    Jag vill också boka men är inte riktigt hundra än. Är det nån som vet hur Stora Hotellets Deluxerum ser ut?!

  • Lilla Li

    en dag i juni: Nej IRL. Häromdagen på morgonen när du var ute med hunden, jag åkte förbi i en bil. Och på lördagen när melodifestival-finalen gick. Det regnade och du var ute och gick med hunden och jag slängde mig in i en bil på gatan. Såg försent att det var du, annars skulle jag hejat. :)

    Fika på Claras måndag 26/3 klockan 19.00
    Kommer:
    En dag i juni
    Lilla li

  • ;o)

    Shiliz -

    Oj, nån ung tjej. Jag skulle få ett mail av henne i em, så då ser jag hennes namn. Hon var väldigt trevlig och tillmötesgående.

    Nej, jag har tyvärr inte haft nöjet att utforska Stora Hotellets Deluxerum ... men det låter ju finfint.

  • SlottsBrud2008

    Lilla Li
    Dom blev förvånade kan man ju säga, Jons mamma tjöt som en stucken gris, Hon är lite känslig när det gäller sånt
    Dom tyckte det var roligt iaf, så grattis och grejjer blev det juh.

    Så svärmor ska göra kronan, hon håller på med silversmide och ville absolut göra ett försök när jag frågade henne. Troligen så blir det väl så att hon får göra alla ändringar jag vill ha på klänningen me.
    Får se om mina föräldrar bestämmer sig för att bidra lite ekonomiskt, tror inte det, men hoppas kan man ju! Skulle vara attans bra med tanke på våran "feta" budget.. ;-P

    Är SÅÅÅ skönt att alla vet om det nu!! IIIIHHHH!!!

  • Lilla Li

    Budgetbrud2008: Grattis igen iaf! Var hur kul som helst att se. :D

  • SlottsBrud2008

    Lilla Li
    Så nu kan jag äääntligen prata bröllopsbestyr med alla, och få hjälp med planeringen!
    För jag ska faktiskt gifta mig, och alla vet om det (nästan lika glad och pirrig nu som när vi bestämde det :-P)

  • Lilla Li

    en dag i juni: Hehe. :)

    Budgetbrud2008: Vad har ni satt för datum då? Du kanske orkar pallra dig upp till Jönköping på måndag och fika med oss?

  • Shiliz

    ;o):Jaha, då var det säkert min gamla kollega =).

    Jag tycker att entren till Stora Hotellet blir så mäktigt på ens bröllops dag. Har alltid sagt att vi ska spendera bröllopsnatten där.

  • ;o)

    Shiliz -

    Då tycker jag att ni ska satsa på det! Kan man inte fråga om man får gå in och kolla?

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3