• CmD
    Äldre 5 Feb 18:12
    52770 visningar
    533 svar
    533
    52770

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3

    Tänk vad fort tiden kan gå... Så var det dags igen... imorgon har det gått ytterligare 3 månader...
    Och trådens första tjej står brud så snart... Tänka sig

    I övrigt är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och ses lite då och då.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3
  • en dag i juni
    Äldre 21 Mar 22:11
    #0

    Hej allihopa!!
    Det var ju länge sen.. vårt modem tjurade och bestämde sig för att inte visa bröllopstorgets hemsida i några veckor nu, jag trodde först att de hade börjat med att göra om den men icke... Så jag har haft sån abstinens av bröllopsprat ett tag :(
    Har läst era inlägg nu, det verkar inte ha hänt så jätte mycket men det skulle vara kul att ses eller vad tycker ni!!??

    jag ska försöka dra med fästmannen till stan i helgen... det ska ju bli skit kul :)

  • Lilla Li
    Äldre 21 Mar 22:12
    #0

    en dag i juni: Nästa helg menar du? ;)

    De stängde ner BT i några timmar häromdagen, kanske var då din dator fick spel?

  • Slotts­Brud20­08
    Äldre 21 Mar 22:46
    #0

    Iiih, nu är jag oxå en "offentlig bride2b!

  • Lilla Li
    Äldre 22 Mar 08:23
    #0

    Budgetbrud2008: Ja jag såg er juh! :D Hur gick det med era föräldrar? Vad sa de? Berätta allt!

  • ;o)
    Äldre 22 Mar 11:30
    #0

    Shiliz -

    Nu har jag bokat bröllopsnatten på Qrogen. De inreder med rosenblad, bjuder på mousserande vin och häller upp ett bad i jacuzzin (som finns på rummet) innan man kommer.

    Längtar redan dit! Tack för tipset!

  • Lilla Li
    Äldre 22 Mar 11:41
    #0

    Vi bestämde oss igår för att trots allt inte sova på John Bauer. Kristofer tyckte det var onödigt eftersom vi ändå inte ska ha bröllopssviten - då blir det ju som en vanlig hotellnatt bara. Kan någon rekommendera ett hotell som har fin svit i stan? Vi vill kunna äta frukost på Esters med våra gäster dagen efter, så det måste ligga i stan...

  • en dag i juni
    Äldre 22 Mar 11:47
    #0

    Lilla Li: ja, nästa helg menar jag ju förståss!! Jag har inte kommit in på nästan en månad så det måste a varit nåt annat vajsing, men men nu funkar det ju iaf :)

    Triumfs nya vårkollektion brud är ju så snyggt funderar på att gå och prova idag hihi, ev kolla skor också kul kul synd att man inte har så mycket pengar bara

  • Lilla Li
    Äldre 22 Mar 11:49
    #0

    en dag i juni: Jaså har de en sådan? Finns den på butiken på Smedjegatan? Får nästan gå dit då...

    Har sett dig ett par gånger på sistone tror jag. :)

  • en dag i juni
    Äldre 22 Mar 11:51
    #0

    Fika på Claras måndag 26/3 klockan 19.00
    Kommer:
    En dag i juni

  • en dag i juni
    Äldre 22 Mar 11:52
    #0

    Lilla Li: Jasså IRL eller här?? Inte så konstigt vi är ju grannar

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3