• CmD

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3

    Tänk vad fort tiden kan gå... Så var det dags igen... imorgon har det gått ytterligare 3 månader...
    Och trådens första tjej står brud så snart... Tänka sig

    I övrigt är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och ses lite då och då.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3
  • novali

    Idag har mina inbjudningar skickats iväg!!
    Pirrigt! Gästerna ska osa till min syster, så jag det ska bli spännande och se om hon får några samtal...:)

  • Lilla Li

    novalii: Kul! Vi skickar våra i början av april så jag sitter som bäst och gör en karta att ha på hemsidan så folk hittar. :)

  • CmD

    Jag vill fika NU...

    Fika på Claras Torsdag 15/3 klockan 19.45
    Kommer:
    CmD

    Accepterar givetvis förslag på andra dagar...

  • Lilla Li

    CmD: Hahaha. NU! ;)

    Fika på Claras Torsdag 15/3 klockan 19.45
    Kommer:
    CmD
    Lilla Li

    Nu ska jag till A6 och köpa en vårjacka och kanske skor också. SÅ GÖTT VÄDER! :D:D:D

  • Lilla Li

    Bajs... Hittade INGEN vårjacka och INGA skor. *surar*

  • Shiliz

    Lilla Li: Vad tråkigt att du inte hittade nåt. Vad är du ute efter? Är såååå sugen på att bara handla en ny vårgarderob, men det får vänta lite. O solglasögon vill jag köpa med. Har iaf mina ballerina skor idag, det är ju faktiskt varmt idag .

  • Lilla Li

    Shiliz: Jag vet inte riktigt... En figursydd jacka av nåt slag. Har haft vit jacka hela vintern så jag är urless på vitt - men vet inte vilken färg jag vill ha. Kanske blir det rosa - fint nu när jag är blond. ;) Solglasögonen måste jag packa fram också ja!

    Vi ska till Stockholm om två veckor på konsert (Lena PH och Orup) så då ska vi shoppa. :) Fast tänker nog inte köpa så mycket. Handlar hellre i Göteborg, där finns samma saker fast billigare. Men allt är ju bättre än Jönköping...

  • Shiliz

    Lilla Li: Åh, jag bara älskar fihursydda jackor. Har en vit sådan på mig idag faktiskt. Rosa kan du ju ha, men kommer inte ihåg ifall jag har sett någon rosa jacka nånstans. Hur trivs du som blondin då?

    Jag bara älska att gömma mig bakom ett par solbrillor, måste pka o köpa några nya! Tappar alltid bort mina eller tar sönder dem.

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3