• CmD
    Äldre 5 Feb 18:12
    53314 visningar
    533 svar
    533
    53314

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3

    Tänk vad fort tiden kan gå... Så var det dags igen... imorgon har det gått ytterligare 3 månader...
    Och trådens första tjej står brud så snart... Tänka sig

    I övrigt är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och ses lite då och då.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3
  • Shiliz
    Äldre 2 Mar 15:14
    #0

    ;o): Ja, det är ju lite dåligt faktiskt att de inte gör det. Vi kommer nog skicka med en bilaga i våra inbjudningar där vi skriver lite allmän information bl.a. sånt som att ta med kontanter. Frågan är ju bara hur man ska formulera sig.

    Hur går det med inbjudningarna då? Hur ser de ut?

  • ;o)
    Äldre 2 Mar 15:40
    #0

    Shiliz -

    Jag har inte börjat med dem ännu... men jag har hittat jättefint papper på Westers. Har funderingar på att ta en remsa bilder i en fotoautomat o koppa på blankt papper och sätta på framsidan. Orkar nog inte med nån embossing eller liknande även om det är dunderfint. Det ska bli riktigt kul att börja med dem...

    Vet du hur era ska se ut?

  • Shiliz
    Äldre 2 Mar 15:45
    #0

    ;o): Jag har funderat på att gå o kolla lite på westers snart. Såg att de har rea nu. Vi ska nog beställa våra inbjuningskort och sen försöka hitta linande papper till resterande tryckmaterial eftersom det känns lite onödigt att lägga typ 15:- per festprogram o så. Inbjudningarna som vi vill ha ser du här: www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&PC=61266 . Färgen på bandet ska vara mörkrödbrunlila typ.

  • ;o)
    Äldre 2 Mar 15:54
    #0

    Shiliz -

    Jättefina kort! De har liknande (eller likadant, vet inte) papper på Westers om du vill ha till dina festhäften.

    De har mycket fint där...

    Jag var på Preem igår och såg att de hade hjärtanfrimärken, så jag passade på att köpa ett gäng. Så nu är det bara själva inbjudningarna kvar!

  • en dag i juni
    Äldre 2 Mar 17:22
    #0

    Korall: Joo!!! De har gått i kunkurs!!!!! Fy! Tusen spän upp i rök...
    Såg era bilder... dem var så himla fina blev helt tårögd *snyft* Det såg ut som ni hade en bra dag, hoppas festen var lika bra!!!

  • korall
    Äldre 2 Mar 17:49
    #0

    en dag i juni:

    Det var det jag hade för mig, jag var inne o letade biljetter till oss också men hittade inget som passade (tur nu i efterhand). Så surt när man inte har nån chans att få tillbaka pengarna heller... så du är i fullgång med att leta andra biljetter nu eller skjuter ni på det?

    Tack! jo det var verkligen kanon allting! Men det har inte riktigt sjunkit in än, att vi är gifta!! Men det var verkligen underbart =)

  • NewYor­k07
    Äldre 2 Mar 20:10
    #0

    Hittade precis den här tråden. Har inte varit med tidigare. Så jag hoppas det är ok att ja skriver ett inlägg... Kul att se att det är så många i Jönköping som ska gifta sig! Själv ska jag gifta mig 28 maj i New York! Längtar redan!

  • Androm­eda
    Äldre 2 Mar 23:13
    #0

    En dag i juni; vi har ju flyttat till bankeryd och valde mellan bankeryd och järstorps, men tyckte det kunde passa bättre då vi bor här numera ;)

    Hjärtan frimärken går att beställa på
    www.posten.se
    det gjorde jag :0) och jag har skickat våra inbjudningar idag !!!

    Korall: Gud så fina ni var på bilderna, är så nöjd att vi också valt fotografiqa :)

  • CmD
    Äldre 4 Mar 19:55
    #0

    korall:
    Underbara bilder. Jag vill gifta mig NU

  • Lilla Li
    Äldre 5 Mar 08:27
    #0

    NewYork07: Välkommen! :)

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3