• CmD
    Äldre 5 Feb 18:12
    52364 visningar
    533 svar
    533
    52364

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3

    Tänk vad fort tiden kan gå... Så var det dags igen... imorgon har det gått ytterligare 3 månader...
    Och trådens första tjej står brud så snart... Tänka sig

    I övrigt är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och ses lite då och då.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3
  • Shiliz
    Äldre 24 Feb 15:35
    #0

    Vi gifter oss 10/11 -07. Så det är snart "bara" 8 månader kvar haha. Vigseln sker i Rogberga Kyrka och festen äger rum på Stockmakaren i Huskvarna.

    SuperSara: Skulle vara snällt! Hon verkar verkligen jätteduktig!

  • Androm­eda
    Äldre 26 Feb 20:28
    #0

    Halloj :)
    Idag har jag bestämt mig för en klänning. Det blev en Hillary Morgan från Kristina brud och Fest. Ska bli så kul så sen framöver när jag ska hämta den.. älskar den formligen iaf. Med fina brodyrer...

  • en dag i juni
    Äldre 26 Feb 20:59
    #0

    Kajsa.D : Hej Kajsa!! Jag heter också Kajsa :D Vi hade ock¨så tänkt att gifta oss på midsommar men vi ändrade sedan till 30:e

    Andromeda: Kul kul har du någon bild?? *nyfiken*

  • Androm­eda
    Äldre 26 Feb 21:19
    #0

    En dag i Juni,
    Har ingenstans att visa upp bilden just nu... vi får se om jag kan visa den senare =)

  • Kajsa.­D
    Äldre 26 Feb 22:26
    #0

    en dag juni

    Kul med en till Kajsa Känner faktiskt ingen mer (än mej då) som heter det
    Jag tycker det är ganska fint faktiskt.
    var gifter ni er?
    //Kajsa

  • Lilla Li
    Äldre 28 Feb 09:16
    #0

    Ooohh igår var vi och kollade på ringar! Jag köpte ingen, men jag har nog bestämt mig ändå. Föll för en ring som är 4 mm bred och som har en smal, ganska kort rad med stenar. Mmmumum! :D Ska fundera på det i ett par dagar, men jag tror verkligen det blir den.

    Känner mig lite förvånad, det blir inte alls en sån ring jag hade velat ha. Har alltid tyckt att det är fruktansvärt fult med stenar på rad, särskilt fyrkantiga stenar utan mellanrum emellan dem. Och ju större stenar desto fulare! Men när jag provade just en sådan ring så märkte jag att den passade mycket bättre med min nuvarande ring än en enklare. Den här syns att den är en vigselring och att den skiljer sig från förlovningsringen, men den är ändå diskret och känns väldigt mycket som "jag". :D

    *babblar* Jag är nöjd!

  • Slotts­Brud20­08
    Äldre 28 Feb 09:19
    #0

    Lilla Li
    Låter som om den är superfin. Det är lite som med män det där, man vet lixom när det är rätt

  • Lilla Li
    Äldre 28 Feb 09:21
    #0

    Budgetbrud2008: Japp! :D Och som med brudklänningar. :D

  • Slotts­Brud20­08
    Äldre 28 Feb 09:27
    #0

    Lilla Li
    Smidigt det där.. Man bara vet, egentligen borde man inte oroa sig så mycket. Haha...
    Har hittat mig ring jag med, är så käär i den men m2b anser att det är attans dumt attköpa den 1½ år innan.. Men jag ska nog få honom på andra tankar

  • Lilla Li
    Äldre 28 Feb 09:37
    #0

    Budgetbrud2008: Jag tycker snarare det låter väldigt vettigt att köpa den så långt innan. Då sprider ni kostnaderna lite. Bra bra! Dessutom vet man ju när det gäller såna saker - du ska ha den hela livet så det är ju inte direkt så att du väljer en som du bara gillar just nu.

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3