• CmD
    Äldre 5 Feb 18:12
    52379 visningar
    533 svar
    533
    52379

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3

    Tänk vad fort tiden kan gå... Så var det dags igen... imorgon har det gått ytterligare 3 månader...
    Och trådens första tjej står brud så snart... Tänka sig

    I övrigt är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och ses lite då och då.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3
  • ;o)
    Äldre 23 Feb 18:48
    #0

    SuperSara -

    Jättefina bilder! Vilken fin hamsida Maria hade! Vad många duktiga fotografer det finns!

  • Shiliz
    Äldre 24 Feb 12:18
    #0

    SuperSara: Vilka priser har Maria Miller? Tycker att hon har det där som vi gillar hos en fotograf, så vi vill gärna ha henne. Har mailat henne men hon har inte svarat än. Hur lång tid tog det innan ni fock kontakt från henne?

  • Kajsa.­D
    Äldre 24 Feb 12:21
    #0

    Hej!
    Får man va me
    Vi gifter oss i Skärstad kyrka på midsommardagen. Ser mycket fram emot den stora dagen. Efteråt ska vi vara på gyllene uttern, blir nog bra tror vi.

    //Kajsa

  • Shiliz
    Äldre 24 Feb 12:44
    #0

    Hej Kajsa!

    Alla som vill vara med är välkomna i det här forumet .

    Hur långt har ni kommit i er då?

  • Shiliz
    Äldre 24 Feb 13:05
    #0

    i er planering menar jag hehe.

  • Kajsa.­D
    Äldre 24 Feb 13:54
    #0

    hehe
    präst, kyrka som sagt.frisör,festlokal o meny, fotograf, inbjudningskort snart klara, en kompis som e florst ska hjälpa mej me blommor. morrongåva t min man e på g. klänningen hänger o väntar här hemma.

    Tar d ganska lugnt faktiskt. Det ordnar sig alltid. Huvudsaken man säger ja och att gästerna har trevligt

  • Shiliz
    Äldre 24 Feb 14:19
    #0

    Kajsa.D: Jo, det är så sant. Det är ju ingen idé att stressa upp sig för mkt. Min klänning hänger också här hemma o väntar, fast det är rätt långt kvar tills jag får ta på mig den på den stora dagen.

  • Kajsa.­D
    Äldre 24 Feb 14:21
    #0

    vilket datum gifter ni er? o Var?

  • SuperS­ara
    Äldre 24 Feb 14:35
    #0

    Shiliz - Maria är en gammal kompis till mig. Ibland har man tur!! Ska säga till henne att svara =)

    Kajsa D - Vad har du planerat för morgongåva?

  • Kajsa.­D
    Äldre 24 Feb 14:42
    #0

    Här där vi bor har vi ganka mycket snö så jag tog med mej min kompis amatör fotografen. Vi åkte till flera platser som betyder mycket för oss . Hon tog jätte många fina kort. Men vi ska fortsätta ta mer kort när det är så varmt ute så jag kan ha klännig på mej. sen ska jag skriva kärleksförklaringar till min man o sätta in i albumet.
    Hoppas bara det blir riktigt uppskattat

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3