• CmD
    Äldre 5 Feb 18:12
    52388 visningar
    533 svar
    533
    52388

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3

    Tänk vad fort tiden kan gå... Så var det dags igen... imorgon har det gått ytterligare 3 månader...
    Och trådens första tjej står brud så snart... Tänka sig

    I övrigt är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och ses lite då och då.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3
  • Shiliz
    Äldre 13 Feb 13:08
    #0

    ;o):Det låter väl som en bra idé!

  • Shiliz
    Äldre 13 Feb 13:39
    #0

    Lilla Li: Det var väl ändå inte sååå farliga priser på tårtorna eller? Vart ska ni beställa ifrån?

  • korall
    Äldre 13 Feb 15:07
    #0

    Hoppar in lite i diskutionen ang tårta. Vi har beställt på Maxi, chokladdrömtårta (vit-, mjölk- och mörkchoklad mousse). Kostar 16 kr biten som vanlig tårta. Som beöllopstårta (extra dekorerad med bla chokladcigarrer och ställning) kostar det 26 kr biten. Finns som bakelser man kan köpa hem och prova, har vi gjort flera ggr- jätte gott! Tycker Maxis bageri är mest prisvärt i stan.

  • ;o)
    Äldre 13 Feb 15:09
    #0

    Korall -

    Vilket bra tips! Känns ju bra att kunna smaka innan oxå... Kommer definitivt att undersökas!

  • Shiliz
    Äldre 13 Feb 15:27
    #0

    Korall: Ja, tack så mkt för det superbra tipset! Hur känns det nu då? Nervöst?!

  • en dag i juni
    Äldre 13 Feb 18:02
    #0

    Hej hopp
    Jag kom på nu att det skulle vara BT-träff i dag men jag kan inte häller så det var ju bra att det blev inställt!

    Vi beställde chokladmums-tårtan från Bernards till mammas 50-årsfest HIMMELSK!!! men den är väldigt mastig så vi fick två hela tårtor över att mumsa på i flera dagar efteråt :)

  • Lilla Li
    Äldre 13 Feb 18:42
    #0

    Shiliz: Nej jag tyckte det var väldigt bra priser! Vi tänker nog köpa därifrån och ha en tårtbuffé med typ 3-4 tårtor.

    Vi har också funderat på Maxis tårtor, men jag orkar inte gå dit. Haha. :D

  • Androm­eda
    Äldre 13 Feb 19:52
    #0

    Hej på er,

    Man kan beställa prov bakelser av olika smaker på Bernards för 13:- per bit. Jag har själv beställt 5 olika till imorgon bitti :) Passande dag tyckte jag...

  • Shiliz
    Äldre 14 Feb 08:40
    #0

    Lilla Li: Tårtbuffe låter ju egentligen som en väldigt bra grej. För alla gillar ju olika tårtor ju!

  • Lilla Li
    Äldre 14 Feb 09:11
    #0

    Shiliz: Ja och jag och Kristofer har inte alls samma smak. :) Han vill ha choklad - jag gillar inte chokladtårtor. Jag vill ha hallon eller tropiska frukter - han tycker inte om syrliga smaker. Då blir det bra med tårtbuffé - vi kan välja varsin tårta och en tillsammans. :)

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3