• CmD
    Äldre 5 Feb 18:12
    52370 visningar
    533 svar
    533
    52370

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3

    Tänk vad fort tiden kan gå... Så var det dags igen... imorgon har det gått ytterligare 3 månader...
    Och trådens första tjej står brud så snart... Tänka sig

    I övrigt är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och ses lite då och då.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3
  • Lilla Li
    Äldre 9 Feb 08:56
    #0

    korall: Du har bara tills imorrn att bestämma dig på! :) Jag ska till frisören nästa fredag och bli ljus. Ska prata lite med frisören först bara så det blir bra - vill inte få orange hår! Så kanske är jag ljus på ditt bröllop - eller så är jag lite lite mörkare. ;)

  • Shiliz
    Äldre 9 Feb 09:14
    #0

    Åh vad tråkigt tjejer, jag har innebandy på tisdagar så jag kan inte komma... Men ni får ha det så trevligt iaf!

    När det gäller hår, är det nån som vet vart man kan hitta ett bra och fint utbud av tiaror/diadem?

  • appear
    Äldre 9 Feb 12:55
    #0

    Hej hej! Här är en till jönköpings flicka!
    Med ursprung i Aneby då ;)
    Studerar på högskolan sen två år. Jag gifter mig den 28 juli i Järstorps kyrka. ÅÅhhh, den är så fin den kyrkan! :D

    Har ni några tips på lite billigare men proffsiga fotografer??

    Mvh Hanna86

  • ;o)
    Äldre 9 Feb 14:12
    #0

    Hej Appear -

    Någon av flickorna här rekommenderade fotografiqa (www.fotografiqa.se). De var dock upptagna då vi ska gifta oss (25/8), men de rekommenderade www.robert-eriksson.se, www.christianandersson.se eller www.sandragook.se.

    Kolla med någon av dem, de verkar toppen allihop!

  • ;o)
    Äldre 9 Feb 14:12
    #0

    25 augusti alltså...

  • Shiliz
    Äldre 9 Feb 14:12
    #0

    appear: Järstorps kyrkan är ju såååå fin. Jag hade valt den om vi inte skulle vara i Rogberga. Hur långt har ni kommit med planeringen då?

    När det gäller fotografer så har jag mest hört bra om www.fotografiqa.se

  • Shiliz
    Äldre 9 Feb 14:13
    #0

    ;o).Kul att vi skrev precis samtidigt o typ samma sak

  • ;o)
    Äldre 9 Feb 14:30
    #0

    Hej Shiliz -

    vad roligt att skriva lite... Jag läser alla era inlägg flitigt men är inte så aktiv i skrivandet

    Jag hinner glömma bort - var det du som ska ha mottagningen på Stockmakaren? När ska ni träffas o gå igenom menyn o allt annat?

  • korall
    Äldre 9 Feb 14:37
    #0

    blev mörk! eller iaf mörkare

    Var hos Linda på Unik blommor idag också och har äntligen besällt bukett! Men har haft så svårt att bestämma mig, har letat som en galning men inte hittat något som kännts "wow". Nu blev det en vårig bukett med mörklila tulpaner, känns kanon! tror det kommer passa mig jättebra. Visst finns det mycket fint, både droppformade och alla andra bundna buketter. men inget som känts som 'jag'.

  • Shiliz
    Äldre 9 Feb 14:49
    #0

    ;o): Ja, det är vi. Vi har inte pratat något mer med honom än gallande maten o så. Har ni bestämmt er än om ni skulle avboka det?

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3