• CmD
    Äldre 5 Feb 18:12
    52347 visningar
    533 svar
    533
    52347

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3

    Tänk vad fort tiden kan gå... Så var det dags igen... imorgon har det gått ytterligare 3 månader...
    Och trådens första tjej står brud så snart... Tänka sig

    I övrigt är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och ses lite då och då.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3
  • korall
    Äldre 7 Feb 21:56
    #0

    Hoppas ni hade trevligt på fikat tjejer!

    Som jag skrev innan hade jag svårt att hitta snygga underkläder i affärerna på stan, men nu har jag fixat det! Lindex på A6, de har det bästa utbud av underkläder jag hittat i denna stad. Både sexigt, romatiskt, vitt, rosa, spets, bomull, ja allt allt allt. Vart verkligen positivt överraskad Det enda som jag inte fann i överflöd var min udda storlek, men den hittar jag tyvärr inte så ofta heller. Men lyckades göra några klipp ändå! De hade dessutom 25% på Bh:ar just nu.

  • Lilla Li
    Äldre 8 Feb 08:18
    #0

    korall: Jag hann tyvärr inte med på fikat, det drog ut lite på tiden hos mäklaren. Men nu är det gjort iaf - den 2:a maj flyttar vi in! :D

    Lindex är bra när det gäller underkläder. Jag gillar H&M också. Det enda jag inte lyckas hitta någonstans är en vit strumpebandshållare och stayups i naturell färg med vit spetskant. Så det kommer jag beställa på nätet - såna saker är ju inte lika känsliga för storlekar.

  • Shiliz
    Äldre 8 Feb 09:16
    #0

    Korall: Såg du någon snygg vit balconette BH med avtagbara axelband?

  • en dag i juni
    Äldre 8 Feb 16:52
    #0

    Kanske värt att ta en sväng till A6 då... jag blir galen när det är så mycket folk bara

  • en dag i juni
    Äldre 8 Feb 16:53
    #0

    Ska vi ta en ny fikatid... det blev ju inte så mycket av igår, även om det var trevligt att prata med CMD :)

  • Lilla Li
    Äldre 8 Feb 17:12
    #0

    en dag i juni: Ja det tycker jag! Synd att jag inte hann med det. Hans föräldrar kom hem till oss sen och firade med champagne och bakelser. Haha. :) Jag sa till hans mamma att nu kan vi ju skaffa hund som jag velat ha. Då sa hon "Nämen jag tycker ni kan skaffa barn istället!". :D Hahaha. Jättekul. :)

    Kanske redan på tisdag i nästa vecka? korall kanske har tid att komma då också - det är nog bra att varva ner och slappna av lite så inför bröllopet. :) Eller så får hon inte lov att komma - vi kanske vill planera lite om huruvida vi ska gå till kyrkan eller ej nästa lördag. :D

    Tisdag 13/2, 19:00 på Claras
    Kommer:
    Lilla Li

  • en dag i juni
    Äldre 8 Feb 17:49
    #0

    Ja! Jag vill gå till Kyrkan! (oj, första gången jag sa det i livet :) )
    Man kan skaffa både barn och hund!!

    Tisdag 13/2, 19:00 på Claras
    Kommer:
    Lilla Li
    En Dag i Juni

  • korall
    Äldre 8 Feb 18:17
    #0

    det vore skoj med fika nästa vecka, men vågar inte bestämma nåt! Ska till frisör imorrn o färga håret o göra provuppsättning

    Ang lindex, jag upplevde att de hade mer än deras vanliga utbud just i butiken på A6. eller så har lindex börjat satsa ännu mer på underkläder nu? vet inte vilket, men som jag skrev innan så rekommenderar jag ett besök där. h&m har inte alls lika mycket när det gäller storlekar tycker jag.

    Vore jätteskoj om ni ville komma till kyrkan! plats vet ni och tid skrev jag innan.

    har hämtat nyckeln till festlokalen nu, kändes jättebra där! ser fram emot det jätte mycket

  • Lilla Li
    Äldre 9 Feb 08:28
    #0

    korall: Vilken hårfärg blir det nu då - mörk eller ljus? :)

    en dag i juni: Jag vill också till kyrkan!

  • korall
    Äldre 9 Feb 08:36
    #0

    Lilla Li: mörk tror jag... men J säger ljus! har alltid så svårt att bestämma mig för sånt här...

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3