• duvan8
    Äldre 18 Jan 19:17
    3588 visningar
    38 svar
    38
    3588

    Ö-viks brudar 2007???

    Finns det några ö-viks tjejer som tänker gifta sig under detta år. det skulle vara kul att byta ideer och funderingar med eller bara snacka lite skit :)
    Jag själv ska gifta mej den 3 mars dock inte här utan i stockholm för vi åker utomlands direkt. men jag bor och lever här i örnsköldsvik.

  • Svar på tråden Ö-viks brudar 2007???
  • albin0­4
    Äldre 18 Jan 19:52
    #0

    HALLO!!!

    Här har du en tjej som bor,arbetar och gifter sig i Övik till sommaren. Närmare bestämt den 7/7.

    Visst har du sett Västernorrlandstråden?
    Det är ju inte enbart Öviks bor i den,men några är vi iaf.
    Det har varit ganska lugnt på den tråden nu på slutet,men den kanske vaknar till ju närmare det blir för var och en.

    Vem är du då?
    Ålder? Jobbar/pluggar? Barn? Allt klart inför ert bröllop? Inte så länge kvar Spännande....

  • kavatb­rud
    Äldre 19 Jan 14:57
    #0

    Hejsan!
    Här är en till Ö-viks tjej som ska gifta sig i år, närmare bestämt den 2/6 :) Skulle vara trevligt att fika någon gång och utbyta idéer!!

  • duvan8
    Äldre 19 Jan 15:59
    #0

    albin04
    Ja jag har sett västernorrlandsttråden men tycker den var lite"död" nu på slutet. så jag tänkte jag skriver så här och ser om någon är kvar...
    Jag jobbar som förskollärare och har två barn en på 4,8 och en på 2.4 så det är full fart :)
    Ja allt är så gott som klart, lite små fix här och där. men alla de stora sakerna är klara. ja det är bara 6 veckor kvar. det känns pirrigt.

  • albin0­4
    Äldre 20 Jan 15:51
    #0

    duvan8

    Ja jag tyckte jag kände igen ditt alias.
    Förstår verkligen att det börjar att kännas lite pirrigt,ibland när jag tänker på vårat kommande bröllop så får jag massa fjärilar i magen och det är ju ändå 6 månader kvar

    Kommer ni att gifta er i kyrka eller någon annan stans i S-holm?
    Vars åker ni utomlands någonstans?

    kavatbrud

    Kul med ännu en Öviks bo.

    Hur går det för dig med planeringen och så? Vars gifter ni er? Ålder? Jobb/pluggar? Barn?

    Vi gifter oss 070707 i Arnäs Kyrka
    Jag fyller 31 i år (alltså en 76:a) har en son på 2 år,jobbar inom vården.

    Just nu är det ganska lugnt på planeringsfronten.....men det "viktigaste" och det som kan bokas/fixas nu är gjort.
    Måste kila,fick främmande. Vi ses brudar.

  • duvan8
    Äldre 20 Jan 16:33
    #0

    albin02 Vikommer att gifta oss i väster haninge kyrka i stockholm, mina föräldrar gifte sig där för 32år sedan. Jag är -77a hade vi gift oss här i ö-vik så hade det blivit Arnäs kyrkan eftersom vi tillhör den församlingen och vi far till teneriffa en vecka på söndagen efter utan barn, det blir semester ;)

  • albin0­4
    Äldre 20 Jan 19:14
    #0

    duvan8

    Vi tillhör också den församlingen. Vem vet,vi kanske bor grannar

    Gud vad härligt att åka iväg....skönt att vara "ledig" från barnen,men säkert jobbigt också. Man e ju inte van direkt att äta i lugn och ro eller att få gå på toan själv

  • duvan8
    Äldre 20 Jan 20:56
    #0

    Jag bor i gimåt........

  • albin0­4
    Äldre 21 Jan 19:08
    #0

    duvan8

    Ok,då är vi inte grannar.
    Vi bor ut mot Järveds hållet till.

    Har ni bjudit folk till S-holm som kommer att vara med på vigseln eller är det några vittnen som kommer att vara med?

  • kavatb­rud
    Äldre 21 Jan 21:48
    #0

    Vi gifter oss den 2/6. Det är ju ett tag till men nu är det snart dax att få iväg inbjudningarna så det är en del att fixa i alla fall. Klänningen är dock inköpt (kände direkt att det var "min") och likaså ringen så det känns som om vi har läget under kontroll :)
    Jag: 78:a, inga barn än, jobbar
    albin04: har du hittat "din" klänning?
    duvan8: när skickade ni ut inbjudningarna och hur långt innan bröllopet har ni o.s.a.? Spännande med bara 6 veckor kvar!! :)

  • albin0­4
    Äldre 23 Jan 11:52
    #0

    kavatbrud

    Ja jag har hittat min klänning,den köpte jag långt innan att vi hade bestämt oss för att gifta oss. Jag köpte min beg på Blocket. Det är en NIXA klänning,är bara såååååååååååå nöjd med den.
    I slutet av månaden så ska jag till en sömmerska och kolla om den går att sy in och fållas upp. LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!!!
    Inte för att du frågade mig men jag svarar ändå
    Vi kommer att skicka ut våra inbjudningar i slutet av februari och har satt sista osa den sista april. Detta just för att det är i semester tider och vi vill verkligen att så många som möjligt ska kunna vara med på våran dag. Oftast brukar man ju bestämma semester nån gång i mars-april.

    När kommer ni att skicka iväg era inbjudningar och vilket sista osa datum har ni ?
    Vilken klänning/ring har du? Vart har du köpt dom?

Svar på tråden Ö-viks brudar 2007???