• Nessaj
    Äldre 16 Jan 22:57
    18331 visningar
    10 svar
    10
    18331

    Bröllopskoordinator?

    Vi funderar på att anlita en Bröllopskoordinator och undrar lite med er här inne.
    Vad tycker ni är bra att ett totalarrangemang/paket skall innehålla? Och vad kan vara rimligt att betala för ett sådant? Kan ni rekommendera någon/några i Väst Sverige?

    Så jätte tacksam för svar.
    Hälsningar
    Cinus

  • Svar på tråden Bröllopskoordinator?
  • korall
    Äldre 17 Jan 09:19
    #0

    Har ingen aning om pris och sånt, men ville bara säga att hade jag vetat innan hur mycket tid som skulle läggas på att planera bröllop hade jag definitivt anlitat en bröllopskoordinator!

    Lycka till i letandet!

  • Eriks blivan­de fruga
    Äldre 21 Jan 18:43
    #0

    Vi har koordinator och det känns jättebra!
    Tyvärr är jag inte från väst sverige utan norra så jag har ingen som jag kan rekomendera. Våran tar 350:-/timmen. Men ta in olika offerter från de du kan tänkas vara intresserad av. Specificera det du vill att de ska göra om de ska göra allt eller bara en del osv.
    Lycka till och hoppas att du hittar någon som passar!

  • 2help
    Äldre 12 Feb 09:47
    #0

    350-400/timme är ju rimligt. Vad som ska ingå i koordinatorns roll är ju upp till er. Ni bestämmer vad hon/han ska göra. Ofta kan man ju få ett paketpris där man avtalat att vissa saker ska ingå.

    Sedan är det ju jätteviktigt att personkemin funkar. Se till att få till ett kostnadsfritt möte.

    Lycka till!

  • chihir­o
    Äldre 12 Feb 09:55
    #0

    Vi betalar 6000 för att dom (då är det 2 pers) ska rodda allt hela dagen, åka hämta bukett, se till att djn är där när han ska osv sen så kan jag fråga om så mycket jag vill utan att dom tar nått för det. dvs dom har tipsat mig om var jag kan hitta klänningar, dom hjälpte oss att hitta en plats att vara på. Helt underbara tjejer!!

  • jessie­sthlm
    Äldre 12 Feb 13:18
    #0

    chihiro bor ni i stockholm?

  • N&N
    Äldre 12 Feb 13:20
    #0

    Ja det gör hon, min granne :)

  • jessie­sthlm
    Äldre 12 Feb 15:07
    #0

    :) va bra N&N du skulle inte kunna be din granne maila mig numre eler mailadresserna till sina koordinatorer?
    justinaanisian@hotmail.com

    Tack!!!!

  • chihir­o
    Äldre 12 Feb 15:36
    #0

    jag kan skriva här istället

    boomerangwedding.se jag har pratat med en tjej som heter sanna (eller susanne tror jag det är egentligen) von ulitzen.

  • jessie­sthlm
    Äldre 12 Feb 15:52
    #0

    tack!!!

  • Sun 6 Nov 2022 16:27
    #10

    Hej,

    Om det fortfarande är aktuellt är ni mer än välkomna att höra av er till Wed By Us. Vi coachar er i planeringen, tar över delar av planeringen eller finns med er på själva bröllopsdagen så att ni ska kunna slappna av och njuta. 

    Vill ni kika på våra tidigare arbeten så finns det på vår hemsida www.wedbyus.se eller instagram www.instagram.se/wedbyus.se . Vi har exempelpriser på vår hemsida och ger dig gärna en skräddarsydd offert Glad

    Allt gott,
    Vendela på Wed By Us

Svar på tråden Bröllopskoordinator?