• mammaK
    Äldre 9 Jan 15:46
    7922 visningar
    46 svar
    46
    7922

    Gotlandsbrudar-07

    Är det fler än jag som gifter mig på gotland i sommar?

  • Svar på tråden Gotlandsbrudar-07
  • öbrud-­07
    Äldre 11 Jan 18:47
    #0

    Vill gärna ha festen i lokal eftersom det är billigaste alternativet, men vi kan tänka oss restaurang också.

  • annari­esen
    Äldre 23 Jan 17:23
    #0

    Hmm inte till sommaren men nu till våren*pirrar*Vi gifter oss i Ekeby kyrka den 7/4-07 och ska ha festen på wisby hotell.

  • Gotlan­d 08
    Äldre 23 Jan 17:25
    #0

    annariesen: Hur var Wisby när det gäller priser? Dyrt eller OK? Har egna små funderingar kring dem...

  • Azacia
    Äldre 23 Jan 18:41
    #0

    Wisby har sagt typ 600-700 till oss beroende på vilket vin man väljer och snittar etc, helt överkomligt för oss om man jämför med priser på fastlandet!!

  • Gotlan­d -08
    Äldre 23 Jan 22:43
    #0

    Absolut bra pris om man jämför med fastlandet. Hur gör ni med boende för alla? Har ni pratat med Wisby där också eller någon annan? Hur många blir ni?

    Ledsen att jag är så nyfiken men vi håller på att kolla olika alternativ. Vi kommer bjuda cirka 80-90 personer, tror dock inte alla kommer med tanke på att det blir en helg men man kan ju hoppas.

    Tänkte vi skulle försöka hitta ett riktigt bra paket till i februari 08. Det är i alla fall rätt tid på året!

  • Jenny i Englan­d
    Äldre 24 Jan 12:00
    #0

    Hej tjejer
    Jag gifte mig i somras pa Gotland (Frojel kyrka) och hade festen pa Wisby hotell och jag rekommenderar det VARMT for det var helt fantastiskt dar! Dan Sander ar helt suveran pa att forsta exakt hur du vill ha det. Vi gav dem t e x fria hander med var tarta, sa bara att vi ville ha den i olika vaningar, chokladmousse och de dekorerade den sa himla vackert med levande ljus... ja, helt sagolikt! Jag svarar garna pa fragor och funderaingar om ni har nagra!

  • Gotlan­d -08
    Äldre 24 Jan 14:26
    #0

    Jenny i England!

    Hur mycket gick era kuvert på och hur gjorde ni med gästernas boende? Fixade ni något paketpris på Wisby?

  • mammaK
    Äldre 24 Jan 14:47
    #0

    Gotland 08
    kolla om du hittar vad du bad mig om här.

    www.gotland.se/imcms/6317

  • Gotlan­d -08
    Äldre 24 Jan 14:52
    #0

    mammaK: Tusen tack, men det jag är nyfiken på är om du vet något om personerna...

    Om någon rykte om sig att vara extra trevlig eller tycker det är kul när man gör något lite ovanligt? Eller om någon är okänd som superotrevlig, hua!

    Ibland är det ju så att man har hört en del...speciellt på Gotland! En liten ö...

  • Gotlan­d -08
    Äldre 24 Jan 14:54
    #0

    Ökänd skulle det vara och inte okänd...ups!

Svar på tråden Gotlandsbrudar-07