• jag ska bli en fru...­läängt­ar-nu gift
    Äldre 24 Nov 11:54
    80606 visningar
    686 svar
    686
    80606

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • jag ska bli en fru...­läängt­ar-nu gift
    Äldre 5 Dec 13:19
    #0

    Vet ej om det finns fler i Haninge.
    *Puffar* lite för din fråga

  • maj_20­07
    Äldre 5 Dec 13:22
    #0

    Ok, då ska vi inte välja honom då! Funderade lite på om man kunde använda sig av någon som utbildar sig till fotograf, borde ju var billigare:) Läste om detta i någon tråd, finns det någon sådan utb i Haninge? Jag är inte själv uppväxt här så jag har lite dålig koll!

  • mrztig­ger
    Äldre 5 Dec 14:11
    #0

    vi skall ha ca 70 till cermonin och 50 till middgen efteråt. vi bakar egen tårta, ställningarna kostar bara 200 kr och vi måste ha det så billigt som möjligt.

    peppning behövs nu över juletiderna *ler* vågar inte börja sy klänningen än eftersom jag inte vill riskera strl.

  • maj_20­07
    Äldre 5 Dec 14:25
    #0

    mizztigger

    Vilken kyrka ska ni gifta er i och när?

  • Juni07
    Äldre 5 Dec 15:19
    #0

    jag ska bli en fru...lääängtar: Ja nu ska jag ta mig iväg och träna, vilken dag som helst, just nu är barnen sjuka och efter det kan man ju verkligen behöva nån timme för sig själv, du har helt rätt

    Ang fotograf så har vi anlitat www.sorkin.se han finns inte i Haninge men åker inom stockholm utan extra kostnad, han har rimliga priser om man jämför med många andra och "surgubben" i Haning C tar nästa lika mycket

    Ang tårta så låter ICA maxi som ett alternativ, undrar om de kan göra bakelser, annars blir det nog egenbakade av min far som varit bagare, om inte annat så mycket billigare

  • maj_20­07
    Äldre 5 Dec 16:13
    #0

    Juni07
    Vad kommer ni att betala och hur länge och vilken typ av fotografering har ni valt, ska han vara med i kyrkan?

  • Juni07
    Äldre 5 Dec 16:27
    #0

    maj_2007:
    Vi kommer att betala 4390:- för 1 timmes fotografering innan vigsel samt att han är med i kyrkan under vigseln vi får då för det:

    Pappersbilder?
    1 förstoring 30X45 cm
    4 21X30 (A4)
    8 15X23
    40 10X15
    Data DVD med alla bilder i högupplöst format
    Webbgalleri minst 3 månader med minst 30 bilder

  • duvan8
    Äldre 5 Dec 21:21
    #0

    Hej igen alla haninge brudar..
    Har varit borta någon dag och det känns verkligen att man har missat jätte mycke här på BT.

    maj_2007
    Jag ska gifta mig i väster haninge kyrka men tyvärr vet jag inte vem som ska viga oss min kusin bor i väster haninge och har fixat alltihopa, eftersom vi bor i Norrland och det är en bit till stockholm. Varför vi valde just V-H var att mina föräldrar gifte sig där för 32 år sedan och har fortfarande ett underbart förhållande och sen bor min moster och mina tre kusiner där.

    Ha de` :)

  • jag ska bli en fru...­läängt­ar-nu gift
    Äldre 5 Dec 22:19
    #0

    duvan8:Ingen fara!vi är alla olika"bizzy";)
    Iblands har man tid-ibland inte.
    Kul att gifta sig där då dina föräldrar gift sig där.
    Hade jag oxå som sagt tänkt,men som jag redan nämt skiljer ju sig mina föräldrar nu,så det känns inte helt 100 att gifta sig där då;)

    Ska ni flytta till V-H sen?

    Juni07:Vilket bra pris,på fotografen.
    Skulle oxå vilja ha ,men min brors pappa har lovat att fota oss.Han jobbade som fotograf förrut-ganska länge sedan.Jag tycker hans bilder är bra iaf,så jag hoppas att vi inte får ångra oss!

  • maj_20­07
    Äldre 5 Dec 22:21
    #0

    Juni07
    Tack för prisuppgiften!
    Vet du vad det kostar om man bara väljer alla bilder på DVD högupplöst och inga papperskopior alls?

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?