• jag ska bli en fru...­läängt­ar-nu gift
    Äldre 24 Nov 11:54
    80633 visningar
    686 svar
    686
    80633

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • maj_20­07
    Äldre 5 Dec 12:14
    #0

    Hej här kommer en Haninge brud till!
    Undrar var ni har tänkt att beställa bröllopstårta någonstans? Har själv kollat runt lite och hade nästan bestämt mig för Haninge centrum när en kompis sa att dom inte var så bra längre, hade tydligen bytt ägare!
    Några förslag?

  • Juni07
    Äldre 5 Dec 12:18
    #0

    maj_2007:

    Haninge Centrum, tänker du på konditori Paus då? Har också hört att de inte är så bra längre....

    Har tyvärr inget förslag till dig men hoppas att nån har det så jag puffar för din fråga...

  • silver­a
    Äldre 5 Dec 12:19
    #0

    Vi ska ha festen inne i stan, så vi har beställt tårta ifrån Chokladfabriken... Gott, men dyrt..

    Vi tänkte ta från ICA Maxi först, de tar 25 eller 35 kr biten tror jag. Vi provåt deras bakelser, och de var jättegoda. (ICAs chokladkladd-kakebotten, är mycket godare än Chokladfabrikens chokladsockerkaksbotten...) men vi ville inte att tårtorna ska säcka ihop under transporten.

  • maj_20­07
    Äldre 5 Dec 12:21
    #0

    Fick man låna ställning av IcaMAXI?

  • maj_20­07
    Äldre 5 Dec 12:22
    #0

    Juni07, ja det var Paus jag tänkte anlita, men vad jag förstod så är det de gamla ägarna som håller till i VH centrum så vi kanske beställer av dom istället.

  • jag ska bli en fru...­läängt­ar-nu gift
    Äldre 5 Dec 12:42
    #0

    maj_07:Välkommen du med hit:)
    Vi beställde vår på Chokladfabriken med,så jä...kla goda när vi var där på provsmakning.

    Har oxå hört att Ica-Maxi har jätte goda tårtor:)Och BRA priser om man jämför.
    Ica-Maxi 30-35kr/BIT,Chokladfabriken 45kr/BIT.

  • jag ska bli en fru...­läängt­ar-nu gift
    Äldre 5 Dec 12:43
    #0

    juni07:Kom igen nu,klart du ska gå:):):)
    Så skönt oxå med egentid;)

  • maj_20­07
    Äldre 5 Dec 13:05
    #0

    Någon mer än jag som ska gifta sig i VästerHaninge kyrka?

  • maj_20­07
    Äldre 5 Dec 13:15
    #0

    Är det någon som har ett bra och billigt förslag på fotograf i Haninge eller i närheten?
    Tycker att alla fotografer tar så mycket betalt, men känner samtidigt att jag inte vill chansa på att en släkt och vänner kan ta kort som vi (eller främst jag då) blir nöjda med!

  • jag ska bli en fru...­läängt­ar-nu gift
    Äldre 5 Dec 13:18
    #0

    Jag kan inte rekom.någon bara tala om att han i Haninge C,har fått superdålig kritik för hans dåliga bemöttande:(:(:(:((Av några av våra bekanta=fler än 2pers.)

    Tycker dessutom själv att han är otrevlig och arrogant!

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?