• jag ska bli en fru...­läängt­ar-nu gift
    Äldre 24 Nov 11:54
    80629 visningar
    686 svar
    686
    80629

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • Carrri­e
    Äldre 4 Dec 13:31
    #0

    duvan8

    Här är en till VH-brud! Jag bor inte i Västerhaninge nu men är uppvuxen där så jag har rätt bra koll på stället. Du kan maila mig på: caroline@qxx.se om du har några frågor till mig.
    Vilken präst ska viga er? Lycka till!

  • mrztig­ger
    Äldre 5 Dec 06:17
    #0

    i helgen tog vi ett beslut ang maten. vi skulle h potatisgratäng m oxfile men nu har vi bestämt oss för potatissallad, ungsbakad kcklingfile samt sallad. allt skall stå på borden och vi skall äta m pappertallrikar då vi har ett nyt tema : picnick! så ist för enfärgade ljusblå löpare på borden kommer det vara ljusblå rutigt tyg. bagetterna kommer finnas i picnick korgar.
    på detta sätt fick vi ner kostnaderna lite. + att detbvar lite roligt.

  • jag ska bli en fru...­läängt­ar-nu gift
    Äldre 5 Dec 10:36
    #0

    mizztigger:Vad kul:)
    Det låter smarrigt!Blir hur hungrig som helst nu.(har precis vart å tränat)
    Hur många gäster ska ni ha?

  • Juni07
    Äldre 5 Dec 11:07
    #0

    mizztigger: Låter ju supermysigt men picknick

    jag ska bli en fru...lääängtar: Åhh vad skönt... ..träna skulle jag också behöva, men kommer aldrig iväg

  • jag ska bli en fru...­läängt­ar-nu gift
    Äldre 5 Dec 11:14
    #0

    juni07:ska jag peppa dej
    Jag är inte alltid såå sugen själv,men tanken på att ha riktigt snygga armar/axlar i brudklänningen räcker för att peppa mej:):):)

  • Juni07
    Äldre 5 Dec 11:25
    #0

    Pepping är aldrig fel tyvärr är det tiden som aldrig räcker till för mig, jobbar 90% och har två barn, en som ska hämtas på dagis!

    eller så är det prioriteringar .....

    Går du på Najaden då, är det bra där, har gått på pass där innan men aldrig i gymmet, eller du kanske tränar nåt annat

  • Juni07
    Äldre 5 Dec 11:26
    #0

    men det klart, snygga vältränade armar/axlar borde ju räcka för att prioritera om lite

  • jag ska bli en fru...­läängt­ar-nu gift
    Äldre 5 Dec 11:29
    #0

    juni07:
    Jag går på Najaden,kör kondition 2ggr/v,och ett färdigt styrkepass i gym 1ggr/v.

    Jag jobbar oregelbundet i shift ca 100%,så det är lätt att träna på mornar och kvällar för mej.

    Jag lämnar min lillkille på 6-års,sen åker jag till gymet,hem å äter frukost softar en stund och sen ev till jobbet.

  • jag ska bli en fru...­läängt­ar-nu gift
    Äldre 5 Dec 11:31
    #0

    jag tycker att det är jättebra där,bra stämmning:)

  • Juni07
    Äldre 5 Dec 11:36
    #0

    ok då förstår jag, låter skönt att kunna träna på fm.
    Jag har provat att träna på lunchen men det blir för stressigt (trots att jag jobbar precis intill nästan) men vem vet jag kanske hasar mig ner nån dag ändå...tänker på det där med armarna

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?