• jag ska bli en fru...­läängt­ar-nu gift
    Äldre 24 Nov 11:54
    80677 visningar
    686 svar
    686
    80677

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • jag ska bli en fru...­läängt­ar-nu gift
    Äldre 1 Dec 13:22
    #0

    mizztigger:jag tycker det heter samma;)Varför inte-det har ju samma värde..iaf enligt mej;)

  • mrztig­ger
    Äldre 1 Dec 13:22
    #0

    vi skall hyra tält för säkert hets skull, även för solen oxå. det kan gassa på så vi vill vara förberedda på allt. men bygdegården var ås vqcker när vi var där och kollade så vi kunde inte låta bli att slå till. vi dkall vara barfota under själva akten så det kommer bli ett blomstrande sommarbröllop.

  • Juni07
    Äldre 1 Dec 13:39
    #0

    mizztigger: Åhh det låter ju jättemysigt, blir säker helt som ni har tänkt Er.

    I övrigt så håller jag med "jag ska bli en fru...lääängtar" kalla det vad man vill "partnerskap - vigsel" det är av samma betydelse och värde och det är väl det som är viktigt!!

  • silver­a
    Äldre 1 Dec 22:06
    #0

    jag ska bli en fru...lääängtar
    Jag är uppvuxen i Kvarntorp!
    Nu bor jag i Handen.

  • jag ska bli en fru...­läängt­ar-nu gift
    Äldre 1 Dec 22:15
    #0

    silvera:haha,kul!
    Då VET du vart jag bor:):):)

  • silver­a
    Äldre 2 Dec 20:43
    #0

    Måste bara berätta att jag är förlovad sedan en halvtimme! *LYCKLIG*
    Vi gifter oss om två veckor idag, så det var på tiden!

  • mrztig­ger
    Äldre 3 Dec 07:51
    #0

    oj.. snabbt jobbat, förlovad och vigsel efter 2 veckor. åker ni bort då lr har ni planerat bröllopet lite ändå? *nyfiken*

    ibland känns det som om allt vore bättre att bara dra iväg till las vegas och komma hem och bjuda på middag för de närmsta. men sen när jag kommer på att jag planerat mitt bröllop sen jag var typ.. liten flicka så kommer jag på andra tankar.

    klänningar, har ni det lr? jag skall sy min,. men jag har inte börjat än, det är 9 månader kvar så jag har tid

  • jag ska bli en fru...­läängt­ar-nu gift
    Äldre 3 Dec 18:37
    #0

    silvera:GRATTIS:):):)

  • duvan8
    Äldre 3 Dec 20:23
    #0

    Ännu en tjej som ska gifta sig i haninge, dock i väster haninge kyrka, Den 3 mars 2007. jag och min mb2 kommer ifrån Örnsköldsvik och behöver alla tips vi kan få. vi har bokat lokal tingshuset i v-haninge. men sen har vi inte bokat fotograf, catering, blommor, frisör är min far så det är klart. Sen ska vi bo på comfort hotell ute på Arlanda på natten för att sedan och en vecka till teneriffa på söndagen, Är det någon som har tips på transport hur man kan ta sig dit ut vid 23.00 på natten. :):)

  • jag ska bli en fru...­läängt­ar-nu gift
    Äldre 4 Dec 09:04
    #0

    duvan8:Välkommen:)

    V-H...hmm tyvärr harjag inte så mycket tips att komma med för jag känner knappt till det.Men kanske någon av de andra haninge brudarna gör;)
    Härligt med resan efter en härlig hotell natt.
    Transport:taxi kanske eller?

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?