• jag ska bli en fru...­läängt­ar-nu gift
    Äldre 24 Nov 11:54
    80691 visningar
    686 svar
    686
    80691

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • Juni07
    Äldre 29 Nov 13:55
    #0

    Gyllan: Hos Två Hjärtan i Farsta ska vi köpa våra ringa också, har tittat ut dem men inte beställt ännu!

    Vi har också en prel.bokning hos Systrarna Sisters, tror det blir dem för oss!

    Vet inte när resturanskolan stänger för sommaren, vi gifter oss 9/6 men jag jobbar i samma hus så det är ju lätt att ta redan på

    Någon som har nåt bra tips på DJ eller ev trubadur??

  • Gyllan
    Äldre 29 Nov 14:33
    #0

    Carrie: Vet du om de har nån hemsida eller så?

  • Carrri­e
    Äldre 29 Nov 15:45
    #0

    Nej dom har inte det tyvärr. Men jag har mailadress till dom om du är intresserad:

    haninge.kulinariska@telia.com

    Michael heter han som jag har kontakt med.

  • mrztig­ger
    Äldre 1 Dec 12:58
    #0

    är även jag en haningebrud. vi skall gifta oss på vendelsö bygdegård där vi även har festen.

  • mrztig­ger
    Äldre 1 Dec 13:01
    #0

    oj. glömde säga att jag e 82:a, sambon oxå. har percis köpt radhus i vendelsömalm. flyttar äntligen ifrån brandbergen. som jag längat..

  • jag ska bli en fru...­läängt­ar-nu gift
    Äldre 1 Dec 13:06
    #0

    mizztigger:Välkommen!!

    Vi tänkte oxå först ha vår fest på Bygdegården,men den kändes sen föör liten (50gäster)precis så att alla "går in".
    Pluss att vi kände att vi inte vill "Rodda" med mat mm.

    Kul med flytten.När gifter ni er??

  • Juni07
    Äldre 1 Dec 13:08
    #0

    mizztigger:
    Grattis till huset, det är en härlig känsla att äntligen ha sitt eget, vi har bott i vårt i 4 år drygt, i Norra Söderby.

    Vi hade bokat Vendelsö Bygdegård först, deras trädgård är så fin och när syrenhäcken blommar på sommaren är det topp, kul att ni skall vigas där också, blir säker supermysigt, när gifter ni Er?

  • jag ska bli en fru...­läängt­ar-nu gift
    Äldre 1 Dec 13:14
    #0

    Haha,verkar som fler tänker samma:BYGDEGÅRDEN:):):)
    Den är verkligen fin!

    Eftersom ni andra sagt vart ni bor kan jag säga att vi bor vid hus i Kvarntorp;)

  • mrztig­ger
    Äldre 1 Dec 13:18
    #0

    vi skall gifta oss den 28 juli och dessvärre har vi strax över 70 till vigseln och 50 till middan så vi tränger ihop alla. men det är ok.. nga är barn och dom har ett eget bord lite utanför där vi kommer ha barnhörnan med tv och sånt. min dotter är brudnäbb och jag ville ha med lite andra barn som hon kan leka med.

    fast eg så gifter vi oss inte. vi ingår parterskap som det så fisförnämt kallas.

  • Juni07
    Äldre 1 Dec 13:20
    #0

    Ja kul ang bygdegården vi prelbokade den också först men kom fram till precis samma sak som du "jag ska bli en fru...lääängtar" att det skulle bli lite för trångt tyvärr.
    om vädret hade varit lite mer stabilt i sverige hade jag velat ha grillbuffé i trädgården men...nu blev det inte så. Nu ska vi vara i Trollbäcken i stället.

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?