• jag ska bli en fru...­läängt­ar-nu gift
    Äldre 24 Nov 11:54
    81737 visningar
    686 svar
    686
    81737

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • jag ska bli en fru...­läängt­ar-nu gift
    Äldre 28 Nov 14:35
    #0

    Hej allihop;)
    Kul med så mycket andra Haninge-bor:):):)
    Välkomna all jag INTE hunnit hälsa på;)

    Carina:Har stött på dej i någon annan tråd,vi gifter oss ju samma datum.
    KUL:)

    Carrie:Visst är det kul med inbjudnings korten,jag är nästan klar med våra!!

    Jag är 76:a.
    Ni andra

  • Juni07
    Äldre 28 Nov 15:01
    #0

    Camillas blommor i Trollbäcken har en hemsida med rätt många brudbuketter om man vill ha ideér
    www.camillasblommor.se
    Dom har tydligen också (enl info på hemsidan) en temakväll bröllop i början av nästa år....Bra va!!

  • Juni07
    Äldre 28 Nov 15:01
    #0

    Tack Gyllan för det tipset

  • silver­a
    Äldre 28 Nov 22:21
    #0

    Född 71.
    Gifter mig på min födelsedag nu i december!

  • silver­a
    Äldre 28 Nov 22:33
    #0

    Ett lokalt tips!
    Jag har beställt mina ringar hos Haninge Ur och Guld, som ligger utanför Handens Centrum, mittemot Mac Donalds. De är mycket finare än vad jag hade vågat hoppas på, så jag kan verkligen rekommendera honom! Väldigt bra pris, med vad ringarna skule ha kostat på ett annat ställe!

    Vi ska hämta våra ringar på lördag, och det kommer att bli svårt att inte pröva dem titt som tätt, innan bröllopet...

  • Carrri­e
    Äldre 28 Nov 22:59
    #0

    Juni07 : Tyvärr har jag inte koll på Djn då han är bokad via cateringfirman.

    jag ska bli en fru...lääängtar : Inte så kul just nu. Hittar inte kvadratiska vinröda enkla kort som inte kostar skjortan. Hittar massor i andra färger... Får väl bli att vika och klippa till själva...

    silvera: Var gifter ni er?

  • silver­a
    Äldre 28 Nov 23:04
    #0

    Carrrie
    Österhaninge kyrka!

  • Gyllan
    Äldre 28 Nov 23:30
    #0

    Silvera:

    Vilket datum och vilken präst har ni?

  • silver­a
    Äldre 29 Nov 00:33
    #0

    Gyllan
    Martin Marcolla viger oss den 16 december... Han är en vän till mina föräldrar, därför valde jag honom.

  • Juni07
    Äldre 29 Nov 10:02
    #0

    Ni som skall ha catering, vilken cateringfirma har ni valt att anlita för Er fest.
    Någon lokal firma?
    Jag har pratat men bla Systrarna Sisters och fått jättebra respons på sammansättning av meny, de är inte billigast direkt....så vem har ni valt ??

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?