• jag ska bli en fru...­läängt­ar-nu gift
    Äldre 24 Nov 11:54
    80703 visningar
    686 svar
    686
    80703

    Hur många Haninge brudar finns här?

    Man stötter på er i endel trådar;)
    Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
    Ellar bara snacka lite

  • Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?
  • Juni07
    Äldre 28 Nov 12:40
    #0

    Gyllan: Tack för det tipset, har aldrig varit där, ligger det i Trollbäckens centrum? Vad håller hon för prisklass? jag betalar gärna lite mer och får kvalité så det är igentligen inte så viktigt men kan ju vara bra att veta ändå
    Har du redan beställt alltså, måste man göra det så här långt innan? trodden det kunde vänta lite....!

  • Lady o Lufsen
    Äldre 28 Nov 12:44
    #0

    En gift kvinna från Tyresö här!
    Hur kan det komma sig att ni vet så mycket om trollbäcken? Camilla´s blommor är för övrigt en jättebra affär!

  • kentfa­ntast
    Äldre 28 Nov 12:47
    #0

    Är Nynäshamn lokalt? Nästgårds iaf. Där finns den bästa floristen nånsin. Patrik på Bellis. Honom använde vi. SÅ nöjda!

  • Juni07
    Äldre 28 Nov 12:48
    #0

    Tja, bor visserligen i Haninge men Trollbäcken är inte så långt borta vi ska även ha få fest i Trollbäcken, festvillan närmare bestämt!
    men mer än så vet jag nog inte....men kan nu lägga till Camillas blommor till vad jag vet om Trollbäcken.

  • Carrri­e
    Äldre 28 Nov 13:16
    #0

    jag ska bli en fru...lääängtar :

    Tack! Vi har kommit rätt långt tycker jag iaf. Kyrka, präst, lokal, cateringfirma och DJ är bokade. Håller just nu på att formge inbjudningskorten-roligt!!!

  • Carrri­e
    Äldre 28 Nov 13:17
    #0

    Lite nyfiken på vilka ni är... Finns det någon annan 80:a här?

  • Juni07
    Äldre 28 Nov 13:35
    #0

    Carrrie: Blev nyfiken på vilken DJ ni bokat, vi letar efter någon just nu men vem ska man välja....kankse har du ett tips!

    Jag är 69:a så jag är lite......"äldre" hmmm

    Visst är det roligt att fixa inbjudningskorten och alla andra trycksaker,
    jag har just gjort klart mina och håller nu på att vika små askar att lägga nått sött, ska även fästa bordsplaceringskorten i densamma....gillar den ideen skarpt, har "snott" den här på BT...

  • Gyllan
    Äldre 28 Nov 13:52
    #0

    Juni07: Ja det ligger i Trollbäckens centrum. Tror de har ganska bra prisklass, kanske lite dyrare än andra, men tycker att det är stor skillnad mot andra florister, det har i alla fall varit det när det gäller "vanliga" buketter.

    Lady o lufsen: Jag är uppvuxen i Vendelsö, så har alltid haft nära till trollbäcken.

    Vi har det mesta klart, det som är kvar att göra är att inhandla dricka, lite mer tyg till dukar, trycka vigselprogram & festprogram, men det gör vi när vi börjar närma oss.

  • Gyllan
    Äldre 28 Nov 13:52
    #0

    Carrie: Jag är inte heller 80:a. Men väl 84:a...

  • carina­6 nu gift
    Äldre 28 Nov 13:58
    #0

    en till haningebo. Vi ska gifta oss 7/7-2007

Svar på tråden Hur många Haninge brudar finns här?