• pov
    Äldre 24 Nov 09:28
    26102 visningar
    280 svar
    280
    26102

    Vänner Lund tråd 5

    Dags för ny tråd igen, hoppas alla hittar hit!!

  • Svar på tråden Vänner Lund tråd 5
  • Izunia
    Äldre 12 Feb 23:57
    #0

    oj sorry susanne!! Jag lovar att sms nästa gang!! :)

  • Izunia
    Äldre 12 Feb 23:58
    #0

    Är det kul pa nya jobbet!? TRivs du?
    Imorgon ska jag pa min sista intervju sa hall tummarna!!

  • Susann­e, Lund
    Äldre 13 Feb 12:38
    #0

    Lycka till Izunia! Jag håller tummarna.

    Jag har inte riktigt hunnit komma in i jobbet än men det verkar jättekul och spännande än så länge. Jag ska börja se över parken i Klostargården så jag kommer vara ute hos dig o springa lite :) Är det något du vill klaga på eller har önskemål så är det alltså mig du ska vända dig till.

    Hoppas vi kan ses snart :)

  • Izunia
    Äldre 13 Feb 15:45
    #0

    ja jag har önskemal!! Vad bra att jag kan kontakta dig! Sa kan det bli en park a la Iza! hahaha! :D

    Skämtasido, men ta bort alla äckliga buskar... det är fult och dessutom farligt för potentiella valdtäckter... Det är dessutom alldeles för mörkt. Fixar ni med belysning ocksa?

    Fler fina bänkar, blommor och papperskorgar. Dessutom bra om ni kan kapa flera träd. De är alldeles för höga och de som bor lagt har skugga och skymd sikt alltid. Det var allt för mig! :D

    Jag har dessutom fatt jobb idag!!

  • Tessan­power
    Äldre 13 Feb 15:46
    #0

    GRATTIS Izunia!!!

    Då får jag anta att sista intervjun gick bra ;) När börjar du jobba?? Åh, vad roligt för dig!!!

  • Izunia
    Äldre 13 Feb 15:57
    #0

    jag börjar min utbildning 2mars. Känns spännande!

  • Jupite­r2
    Äldre 13 Feb 16:28
    #0

    Jag har också önskemål ang Klostergården!
    De senaste åren har stora delar av parken varit så kallat "ängspark" alltså: Kommunen har tjänat in pengar på att inte klippa gräset.
    Äckligt tycker jag. Jag vill kunna ta en filt och lägga mig i gräset på sommaren utan att först trampa ner allt gräs och sedan riskera att trampa i hundbajs som man inte ser...
    Det var allt från mig. Klart slut.

  • brud 200708­25
    Äldre 13 Feb 18:12
    #0

    Grattis till jobbet Izunia!!!
    Jätte kul hur lång är utbildningen?

  • Izunia
    Äldre 13 Feb 19:40
    #0

    utbildningen är bara 3 veckor.

  • Susann­e, Lund
    Äldre 14 Feb 08:57
    #0

    Gud va roligt!!! Grattis Izunia!!!!

    Tänk att allt händer samtidigt. Jag, du och en kompis till mig har alla fått jobb nyligen. Känns härligt. Vad är det för jobb? (om man får fråga)Förresten så hoppas jag att du fortfarande har tid att fixa naglar för snart är vi färdigrenoverade där hemma och då vill jag äntligen få lite snygga naglar.:)

    Tack för inputen om Klostergården. Det är antecknat. Det är ungefär vad de flesta vill så det ska nog ordna sig. jag skickar ett förslag på parken när det är klart så kan ni tycka om den också.

    Kram

  • Susann­e, Lund
    Äldre 16 Feb 15:07
    #0

    Hej Hej

    Tänkte bara meddela att jag fyller 30 idag! Kul va. :)

    Hoppas alla har en bra helg. Själv har jag fullt upp med svärmors 60 års fest på lördag. Ska bli en riktig partyhelg med andra ord.

    Kram på er

  • brud 200708­25
    Äldre 16 Feb 15:47
    #0

    GRATTIS Susanne
    Hoppas att du har en bra dag!!!

  • Tessan­power
    Äldre 16 Feb 16:53
    #0

    Grattis Susanne!

    Hoppas du får en härlig födelsedag!!!

  • pov
    Äldre 16 Feb 17:23
    #0

    GRATTIS Susanne!!!!
    Hoppas din dag blir toppen :)

    Izunia
    Vad är det för jobb??

  • brud 200708­25
    Äldre 19 Feb 08:28
    #0

    Hejsan

    Är det inte dax för en fika snart igen?

  • Saltak­atten
    Äldre 20 Feb 18:01
    #0

    Hej allihopa!

    Grattis Izunia, gud vad kul!
    Åh, grattis i efterskott Susanne!

    Angående fika, jag vill gärna fika och röstar på vecka 10 eftersom jag ska vara iväg varenda kväll nästa vecka, bläää.
    Om ingen vill fika på dagen eller på helgen, då kan jag.

    Har varit och pratat med florister idag och jag blir helt snurrig... det är så svårt att veta vem man ska välja!

  • Izunia
    Äldre 20 Feb 18:06
    #0

    Hej tjejer!

    Grattis i efterskott susanne!! The big 30!! :D

    vecka 10 kanske jag kan... fyller själv ar da! ;) Nä men jag har fatt schema för min utbildning nu är är troligtvis ledig mandag-tisdag. Annars är det fullt upp!

  • Izunia
    Äldre 20 Feb 18:07
    #0

    jupiter.. kan du skicka mig länken till den där korsordssidan?
    Jag maste ju göra om allt nu till babyshowern för igar fick de reda pa att det är en flicka!

  • Susann­e, Lund
    Äldre 21 Feb 08:37
    #0

    Hej hej
    Tack för alla gratulationer. Helgen va hektisk med 30 och 60 års firanden. En kompis till mig födde barn på lördagen också. Jättekul!

    Jag kan också vecka 10. Är ledig på måndagar, annars kan jag efter 17 eller efter 15 på fredagar.

    Är så himla glad. Fick just veta att min bästa kompis i Vancouver kan komma på mitt bröllop. Det va lite osäkert om hon skulle ha råd men nu skrev hon o sa att hon kommer. :)

  • Jupite­r2
    Äldre 21 Feb 14:23
    #0

    puzzlemaker.school.discovery.com/CrissCrossSetupForm.html

    Här är länken igen!

    Hoppas allt är bra med er. Tror att jag kan nån dag v.10, beror på vilken tid. Jag kan bara på kvällar.

Svar på tråden Vänner Lund tråd 5