• pov
    Äldre 24 Nov 09:28
    26119 visningar
    280 svar
    280
    26119

    Vänner Lund tråd 5

    Dags för ny tråd igen, hoppas alla hittar hit!!

  • Svar på tråden Vänner Lund tråd 5
  • brud 200708­25
    Äldre 6 Feb 22:45
    #0

    det gick inte jupiter2
    Tack för idag det var jätte trevligt

  • Izunia
    Äldre 6 Feb 22:58
    #0

    tack för idag tjejer. Det var supertrevligt!

    POV vad kul med bebis! Det där var ju riktigt bradskande!! :)

  • Jupite­r2
    Äldre 7 Feb 08:06
    #0

    Då vet jag inte vad som är fel... Men gå i så fall in på familjeliv och sök på juppepuppe, så kan ni titta på de bilder jag har där.

  • Tessan­power
    Äldre 7 Feb 08:29
    #0

    Godmorgon tjejer!
    Vad roligt det var att träffa er live igår! Jag var glad hela kvällen! Vill posta inbjudningarna idag, men min käre pojkvän vill ha 1 dag till att fixa hemsidan....jag börjar bli otålig ;)

    Ha en bra dag!

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 7 Feb 20:45
    #0

    Jupiter2

    Lyckades äntligen gå in på er sida. Wow så vacker du var på ditt bröllop. Supersnygg klänning! Tycker nästan att jag känner igen dig lite, hmm...

    Men det är väl inte omöjligt, vi är ju båda lundabor. Kände likadant när jag såg Izunia på foto. Haha... lund är ju inte så stort.

    GRAAAATTTTTIIIISSS förresten, till frodo. Wow vad underbart! :)

    När var det ni gifte er? Är det en bröllopsnattsbaby möjligen ;)

    Är så tjurig över att jag missade fikan den här gången men jag håller på och skriver på en grej som ska vara inne på fredag. Kommer INGENSTANS med det just nu och dessutom var barnen jätteförkylda med feber och hade varit hemma både måndagen och tisdagen.

    Himla typiskt.

    nästa gång vill jag dock vara med.

    Supersnygga naglar oxå förresten. Antar att jag får berömma en viss Izunia där ;)

    Hade ni möjligen er fest på Tegners ni oxå, såg att ni fotograferats vid universitetet! Var ni nöjda?

    jag bokade och var på rundtur i måndags. Superfint men det luktade lite unket (gammalt slott typ). Det kan man väl stå ut med, värre var att det faktiskt luktade avlopp både vid ingången till af och inne i trapphallarna och även i salarna. Hoppas VERKLIGEN att det var nåt tillfälligt. (vågade inte fråga, jag är en sån mes när det gäller sånt) :D

    Om du läser detta Izunia så får du gärna kommentera, för du hade ju din fest där. Inte luktar där väl illa jämt va.

    Har lagt in bilder i min blogg nu på salarna... Hittade ju inga stora bilder på nätet, men jag har ju bra bilder från dig Izunia (dem vågade jag dock inte lägga ut i min blogg ;) )

    www.anjasbrollops.blogg.se

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 7 Feb 20:48
    #0

    Tessanpower

    förstår att du är otålig...

    Jag hade blivit galen. Själv går jag här och väntar på att mina grejor som jag beställt från bla magnolia, panduro och sykompaniet ska komma så att jag kan börja stämpla, klistra och klippa och knyta band och göra prototyper till lite olika varianter av inbjudningskort.

    vi gifter oss ju inte förrän sommaren 08 (jag ska bla gå ner 20 kg och tappa 20 cm i midjemått, vi får se hur DET går). ;) så jag har tid på mig att fixa med grejor. Ska även fixa save-the-date-kort för att vi ju gifter oss i juli, mitt i semestertider.

    Vilka kyrkor gifte ni er i? Vi ska gifta oss i Klosterkyrkan och sen ha festen på AF.

    Om ni har tips på bra ställen för makeup och hår och bukett så tas de tacksamt emot här. Har hört att EGO ska vara bra? Var det någon av er som tipsade om det?

    Längtar så till sommaren 08, suck... :)

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 7 Feb 21:47
    #0

    Izunia

    förlåt jag är helsnurrig... Det var inte dina bilder jag tänkte på. Dem såg jag ju på din bröllopssida. Det var joer som hade mailat bilder från sin fest på af. Alltså jag ÄR verkligen otäckt snurrig! Pluggande trebarnsmammasyndromet typ ;)

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 7 Feb 21:48
    #0

    Salta katten

    Var du på Ebbas? Nyfiken... :)

  • pov
    Äldre 7 Feb 22:22
    #0

    Tjohoo!! Kom in å utbildningen!!
    Är en hundinstruktörsutbildning, glömde nämna det innan. Börjar nu i mars. Ska bli såååå skoj :)

  • Izunia
    Äldre 7 Feb 22:41
    #0

    POV välkommen till klubben! ;)

    Anja, det luktade inte alls unket när vi var där.. Det var nog bara oturligt sammanträffande för er skull.

    Sag förresten att du ville ha en organza klänning som glittrade lite.. later nästan som min!

Svar på tråden Vänner Lund tråd 5