• pov
    Äldre 24 Nov 09:28
    26127 visningar
    280 svar
    280
    26127

    Vänner Lund tråd 5

    Dags för ny tråd igen, hoppas alla hittar hit!!

  • Svar på tråden Vänner Lund tråd 5
  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 3 Feb 21:54
    #0

    Jag tänkte försöka dyka upp, men efter en koll på mitt schema så vet jag inte om det fungerar. Kvällarna är min enda pluggtid efter att barnen lagt sig och just dessa tider är enda tiden på dagen som jag träffar barnen, hmm...

    Är det ingen annan som pluggar, är hemma av annan anledning, som har möjlighet mitt på dagen någon gång.

    Jag är ledig varje måndaförmiddag och hela tisdagar och onsdagar.

    :)

  • Jupite­r2
    Äldre 4 Feb 10:04
    #0

    Inför tisdag 17.30
    Dessa är vi hittills:

    Jupiter
    Izunia
    Pov (kommer senare)
    Tessanpower

    Har jag missat nån? Vore kul om fler kunde komma!

  • brud 200708­25
    Äldre 5 Feb 20:35
    #0

    Hejsan

    Jag tror att jag kan imorgon ska försöka komma dit. Hoppas att manen kommer hem i tid så han kan ta barnen.

  • Tessan­power
    Äldre 5 Feb 21:00
    #0

    Jag hoppas jag orkar komma imorgon. Har mycket inplanerat på jobbet. Är det klockan 17:30 på Ebbas? Och någon av er har en röd kappa ;) Andra kännetecken? Hur gamla är ni ;)

  • brud 200708­25
    Äldre 5 Feb 21:18
    #0

    Jag är 29 men blir 30 i augusti.

  • Jupite­r2
    Äldre 5 Feb 21:20
    #0

    Jag är 27, eller vi är väl däromkring allihop. En del yngre (är jag äldst??)...
    Jag har brunt hår, grå kappa.

    www.familjeliv.se/hem/juppepuppe/start.php

    Kolla gärna min sida på FL, där finns bilder från bröllopet, så kan du få en bild av hur jag kan se ut när jag är jävligt iordninggjord!

    Kul om du kan komma brud 20070825!

  • Jupite­r2
    Äldre 5 Feb 21:20
    #0

    Säg gärna ifrån imorgon om ni inte kommer. Om det är många som droppar av är det skönt att veta så man inte sitter och väntar.

  • Izunia
    Äldre 5 Feb 23:09
    #0

    jupiter, chic o chic har jag varit pa men de har inte fatt in nagra klänningar än. Jag tror det kommer in fler snart.

    Jag är snart 26 och jag är inte yngst! ;) Jespers tror jag far sta för det! haha..

    Ni kan se vara bröllopsbilder pa www.andijoseph.com/wedding.html

    förresten.. jag har ännu inte fatt albumet sa jag kan inte ta med de pa fikan denna gang heller! :) Men den kommer om nagra veckor!

  • Saltak­atten
    Äldre 5 Feb 23:43
    #0

    Hej tjejer!

    Har läst er tråd lite då och då och funderat på att följa med er på fika någon gång men har aldrig kunnat de dagarna ni bestämt.

    Imorgon kan jag eventuellt komma vid 18.00-tiden.
    Skulle det vara ok om man hängde på ?

    Gifter mig i april.

  • Jupite­r2
    Äldre 6 Feb 08:13
    #0

    Saltakatten: Absolut! Det är bara att dyka upp.
    Uppdatering kläder: Jag tog på mig en jeanskjol idag, ljusblå tröja och grå kofta.

    Ses!

Svar på tråden Vänner Lund tråd 5