• pov
    Äldre 24 Nov 09:28
    26373 visningar
    280 svar
    280
    26373

    Vänner Lund tråd 5

    Dags för ny tråd igen, hoppas alla hittar hit!!

  • Svar på tråden Vänner Lund tråd 5
  • Izunia
    Äldre 20 Jan 18:16
    #0

    Susanne jag är inte hemma än men kommer på måndag. Jag ska hitta numret till sömmerskan till dig!

  • Susann­e, Lund
    Äldre 20 Jan 18:44
    #0

    Tack :)

  • Jupite­r2
    Äldre 21 Jan 09:53
    #0

    Ja, Star Wars är ju liksom allmänbildning!

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 22 Jan 21:26
    #0

    Izunia

    Wow, jag satt igår och gick igenom ALLA fotona i er pdf-fil... ojoj det tog över en timme att titta igenom dem, men åååhhhh vilket sagobröllop ni hade.

    Så kul att se, eftersom man själv bor i stan och jag blev helt till mig när jag såg att ni hade festen i af-borgen, för det ska vi oxå ha. Ni hade stora festsalen väl (tyckte det såg ut så) :)?? Hur många var ni?

    Var ni nöjda med lokal, maten och servicen?

    Vi blir ca 85 personer så vi ska vara i lilla festsalen och salongen.

    hade ni den italienska buffén :) Var ni nöjda med maten?

    Vi ska ha stora höstbuffén med smärre ändringar :)

    Ååååhhhh vad jag längtar.

    En sak till... Era stolar var täckta! Var detta något ni fixade själva eller var det något som ingick?? För på andra bilder från AF-borgen så har jag sett stolarna och det är typ det enda jag är missnöjd med, för de var så fula. Fast de bilderna kanske ej var så nya!

    Era stolar var ju så fina och bröllopiga :)

    Mååånga frågor blev det, haha... Var det på skult du fick hår och smink fixat. Var du nöjd med dem?

  • beccyh
    Äldre 22 Jan 23:26
    #0

    Hej...
    Ny här och har ej läst igenom tråden men såg att det stod LUND så jag kände mig hemma.
    Kan man hänga på här??

    Verkar dock som de flesta av er är gifta redan.

  • Izunia
    Äldre 23 Jan 00:45
    #0

    beccyh välkommen!
    De flesta av oss är redan gifta med nagra här ska gifta sig i sommar.

    Anja! Tack!!! Vad roligt att höra sana fina ord! Att du orkade ga igenom alla!!! Big Cred!

    Vi var i stora salen och vi var ca 120 gäster. Perfekt! För vi hade även runda bord.

    Vi hade en egen ihopplockad italiens buffé. Jättefin mat!!! Absolut!

    Stolarna.... ja... jag tyckte som du. Jag skulle absolut ha stolsöverdrag!! Eftersom stolarna har sa knepig form fick jag till slut göra egna! Men det blev sa fint! Fick hur mkt komplimanger som helst!! Dessutom hyr jag ut dem nu sa om du är intresserad sa säg till!

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 23 Jan 01:58
    #0

    Wow vad smart du är.. vilken affärsidé!!

    Hur mycket hyr du ut dem för :)

    Är definitivt intresserad, men vet ännu ej exakt hur vår budget kommer se ut. Men jag vill INTE ha de fula stolarna, haha...

    Och att göra dem själv lär ju kosta skortan och jag har varken tid, tålamod eller talang för det. Hur fasen hade du ork att göra 120 stolsöverdrag!!!!??

    Impad!!

    :)

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 23 Jan 01:59
    #0

    beccyh

    klart du ska känna dig som hemma... jag är relativt ny i tråden... förlovade mig 23/12-06 och ska inte gifta mig förrän den 19 juli 2008.

    :)

    Välkommen hit!!

  • Izunia
    Äldre 23 Jan 11:35
    #0

    Anja..halvvägs in pa tillverkningen fick jag angest!!! Det var ganska jobbigt men jag skulle ju tvunget ha dem! :)

    Du kan ju höra av dig när det närmar sig.

  • Tessan­power
    Äldre 23 Jan 12:37
    #0

    Hej beccyh!
    Jag är också ny här. Gifter mig i maj.

    Jag och Sambon satt med gästlistan igår...*puh* Det var svårare än jag trodde! Vart drar man gränsen? Hur har ni andra tänkt eller gjort? Lite tips tas gärna emot!!
    Kram!

Svar på tråden Vänner Lund tråd 5