• pov
    Äldre 24 Nov 09:28
    26159 visningar
    280 svar
    280
    26159

    Vänner Lund tråd 5

    Dags för ny tråd igen, hoppas alla hittar hit!!

  • Svar på tråden Vänner Lund tråd 5
  • Susann­e, Lund
    Äldre 17 Jan 10:26
    #0

    Nej inte psykolog. Jag är nog mer hobbypsykolog ;)

    Jag är landskapsarkitekt och måste tillägga att jag inte tycker att det behövs 5 år för att bli landskapsarkitekt men det är väl för att arkitekterna går så länge som vi också gör det. Hade lätt kunnat komprimera mina studier till 3,5 år. :)

  • Jupite­r2
    Äldre 17 Jan 11:59
    #0

    Susanne: Ja, det är vi verkligen, men Star Wars är väl det som slår högst! Dessutom är vi väldigt filmintresserade och hade många filmanknytningar på bröllopet.

  • pov
    Äldre 17 Jan 13:27
    #0

    Verkar som vi får hoppa övr morgondagens fik oxå. Nu får nån annan komma med förslag....

  • Susann­e, Lund
    Äldre 17 Jan 13:32
    #0

    Jag håller med dig Jupiter :)

    Jag satt o tittade på Star Wars nån lördag här när dom visade del 4-6 och sa just det att jag kan se dessa filmer hur många gånger som helst. Jag tröttnar aldrig :)

  • Tessan­power
    Äldre 17 Jan 13:42
    #0

    Hej! Har inte följt eran tråd innan, men tänkte att det vore kul att lära känna några här på BT. Är de flesta av er gifta eller ska ni gifta er? Jag (eller vi :)) gifter oss i Maj månad.

  • Jupite­r2
    Äldre 18 Jan 09:33
    #0

    hej Tessanpower!
    De flesta här är gifta, men finns också en del blivande brudar.
    Vi gillar att fika så kom gärna på en av våra träffar. Dock verkar det vara svårt för oss att hitta en ny tid....

  • Tessan­power
    Äldre 18 Jan 14:40
    #0

    Det låter trevligt! Känner inte så många här i Lund. Vi flyttade hit för 1 år sedan. Alltid roligt med nya vänner :)

  • pov
    Äldre 18 Jan 23:34
    #0

    Välkommen Tessan!!

  • Izunia
    Äldre 20 Jan 17:07
    #0

    oj vad härhänder grejer!!

    Välkomna allihopa!! Grattis till examen Anja!

    Jag hade en vännina som gjorde min tårta (har jobbat med det tidigare) så hon gör billlliga tårtor. Du kan nog se nån bild på vår hemsida.. www.andijoseph.com/wedding.html

    Susanne, frisörskan heter Maria och jobbar på Skult vid filmstaden. Hon är ärgare. Annars är Emma på samma ställe också väldigt duktig!!

    Måste erkänna att jag aldrig sett star wars.... :o

  • Susann­e, Lund
    Äldre 20 Jan 18:03
    #0

    Nej men Izunia, då måste vi ordna en star wars maraton nån kväll. Eller vad säger du Jupiter ;)

    Va roligt att du är tillbaka förreten. Började just undra vart du hållt hus :)

    Jag vill bara förvarna att nästa vecka blir vi av med vår internet o får inte tillbaks den på 3 veckor så om ni undrar vart jag tagit vägen... Ni kan väl skicka ett mess om ni bestämmer nån fika nån gång. Vore kul att se er. Eller det blir kanske star wars nästa gång ? ;)

    Just det,
    Izunia du hade väl en sömerska som du kände eller? Jag skulle behöva ha en proffs titta på min klänning och göra ett utlåtande.

Svar på tråden Vänner Lund tråd 5