• pov
    Äldre 24 Nov 09:28
    26097 visningar
    280 svar
    280
    26097

    Vänner Lund tråd 5

    Dags för ny tråd igen, hoppas alla hittar hit!!

  • Svar på tråden Vänner Lund tråd 5
  • pov
    Äldre 13 Jan 22:08
    #0

    Då är vi tre iallafall. Nån mer??

  • Susann­e, Lund
    Äldre 14 Jan 01:58
    #0

    Jag hade fel. Jag kan inte på måndag. Förlåt :(

  • Jupite­r2
    Äldre 14 Jan 12:23
    #0

    Då var vi två då. Någon mer som kan? Annars är det väl bäst att skjuta på det igen.

  • jesper­s darlin­g
    Äldre 14 Jan 12:41
    #0

    jag kan inte imorgon, har personalmöte till kl. 20 *blä*

  • pov
    Äldre 14 Jan 19:31
    #0

    Verkar som vi får ta det en annan dag. Vad sägs om onsdag? Då kan jag efter 18.00

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 14 Jan 23:49
    #0

    Hej, jag bor oxå i Lund :) och ska gifta mig sommaren 08. Jag kanske inte hör hemma i denna grupp, men blev glad över att finna andra från Lund här. Är ju toppen när man behöver tips och råd om var man kan beställa tårta, fixa hår och make up och klänning etc.

    När går era bröllop av stapeln... Ni har kanske hängt här inne länge och känner varann allihop. Hoppas det är ok om jag tittar in lite då och då och ber om tips och råd och delar med mig av mina egna eventuella sådana ;)

    Anja

  • Susann­e, Lund
    Äldre 15 Jan 00:23
    #0

    Hej Anja

    Välkommen :)

    Jag är en av de få här inne som inte gift sig än. Datumet är 28/7 i år så det börjar närma sig.
    Dom andra som redan är gifta är en guldgruva när det gäller tips o idéer så jag tycker absolut att du ska fråga.

    Jag läste i en annan tråd att du frågade om Kinaklänningar. Jag har själv en som jag köpt via ebay för 1000kr o då fick jag slöja och sjal till. Den är jättefin men passformen är inte så bra. Den har liksom sytts efter kinesiska mått så ett tips om man köper är att skicka så många mått på en själv som man kan komma på. Jag tänker ta den till en sömerska och få den omsydd. Hur som helst så fick jag en vacker bröllopsklänning för mycket lite pengar :)

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 15 Jan 09:28
    #0

    Tack Susanne, det verkar verkligen vara en guldgruva här inne, så jag passar på direkt att fråga! Är det någon här inne som har tips på ett ställe i lund, t.om en specifik person på någon salong, som är riktigt bra på håruppsättningar och makeup. Jag är såååå kräsen och man vill ju ha det bästa. vill vara snyggt men diskret och tidlöst sminkad och ha en vacker håruppsättning.

    Gärna priser oxå! :)

    Sedan undrar jag även om bröllopstårta i Lund? Var? Priser? Vi blir 80 personer så det måste ju bli rätt mycket tårta!

    Vill att det ska vara både en vacker och en RIKTIGT underbart god tårta.

    Medan jag ändå är igång så passar jag på att fråga om brudbukett oxå. Samma frågor där, var och priser??

    Vill ha alla era tips :)

  • Jupite­r2
    Äldre 15 Jan 14:23
    #0

    Tips på bröllopstårta: www.ultimatecake.se i Malmö. UNderbara tårtor men dyra!

    Jag kan fika på onsdag!

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 15 Jan 22:05
    #0

    Tack snälla... Hittade den sidan innan idag... Har kollat där och tror faktiskt att vi kommer att anlita dem.

    Måste såklart gå dit för konsultation o provsmakning först.

    Tackar :) Verkar som att de är populära och omtyckta.

Svar på tråden Vänner Lund tråd 5