• pov
    Äldre 24 Nov 09:28
    26115 visningar
    280 svar
    280
    26115

    Vänner Lund tråd 5

    Dags för ny tråd igen, hoppas alla hittar hit!!

  • Svar på tråden Vänner Lund tråd 5
  • Susann­e, Lund
    Äldre 20 Dec 19:57
    #0

    Välkommen hem Izunia :)

    Jag hade också jättegärna träffats men det blir lite tajt om tid. Vi får försöka ses efter jul och då kanske vi får titta på lite bilder Izunia.? Jag är så avundsjuk och framförallt sugen på att åka själv. Du får berätta allt sen.

    God Jul på er. Stor kram :)

  • Jupite­r2
    Äldre 21 Dec 09:58
    #0

    Mellandagarna eller början av januari har jag möjlighet att ses, inte innan dess. Eg. inte innan 28:e

  • Susann­e, Lund
    Äldre 31 Dec 13:50
    #0

    Gott nytt år på er :)

  • Izunia
    Äldre 31 Dec 14:09
    #0

    Gott nytt år allihopa!! Vi far väl ta en fika nästa ar! ;)

  • Izunia
    Äldre 2 Jan 20:56
    #0

    Jupiter..hade du nan hemsida där man kunde göra egna korsord?

  • angeli­ca79
    Äldre 2 Jan 23:34
    #0

    Råkade hamna här pga trådens namn - Vänner Lund - bor visserligen i Eslöv, men är lundensare i grund och botten.. *ler*

    Får man va me här? Vilka är ni härinne? Gifta? Förlovade? Planerar? Osv..?

    Jag - Angelica, 27, friade till min Richard, 28, på julafton och vi planerar bröllop 2/8-08... Har fem barn ihop, så det är ju lika bra att börja planera i tid om vi ska hinna komma nånvart! *ler*

    Jaja - hoppas jag är välkommen här!

    Ha de bra!
    Kramar / Angelica

  • Izunia
    Äldre 3 Jan 00:07
    #0

    Välkommen Angelica!

    De flesta av oss är gifta..jag, Jupiter, Jespers Darling, Pov, Bebop. Men Susanne bla är forrfarande ogift!

  • Susann­e, Lund
    Äldre 3 Jan 00:51
    #0

    Japp :)

    Planerar bröllop till 28/7 2007, så det är vårt år i år. Vi skålade extra på nyårsafton för det :) Vi blir båda 30 i år och har varit ihop i 7 år. Inga barn än men ett nyinköpt hus i Genarp som tar all vår tid och pengar.

    Välkommen Angelica :)

    Förresten tjejer, blir det nån fika snart eller? Har du fått bilder från resan än Izunia? Jag kan hela nästa vecka :)

    Kram

  • Izunia
    Äldre 3 Jan 10:48
    #0

    jag har bilder pa en skiva som jag inte ens kan kolla fran min dator! :( jag lovar att jag ska fixa... Jag vill fika!

  • angeli­ca79
    Äldre 3 Jan 13:27
    #0

    Hej och tack för välkommandet!

    Jaha - så de flesta är gifta alltså, men va bra för då kan man ju få en massa goa tips av er ju!

    Har ni några hemsidor på era bröllop? Jag är ju så jädrans nyfiken av mig förstår ni *ler* !

    Susanne, Lund : Kul att det snart är dags för din del! Jag längtar så och det känns ju som evigheter för min del... *drömmer mig bort* Har ni kommit långt i planeringen?

    Nä, dags att dra ut på stan!

    Ha de gott!

Svar på tråden Vänner Lund tråd 5