• junibr­ud2006
    Äldre 22 Nov 13:04
    29891 visningar
    295 svar
    295
    29891

    Vi rullar vidare... BT-träff Västerås tråd nummer 11!

    Välkomna till tråden för alla med anknytning till bröllop och Västerås!

    Vår tionde tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för tråd nummer elva!

    Länkar till våra tio föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1696007.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1844119.html

  • Svar på tråden Vi rullar vidare... BT-träff Västerås tråd nummer 11!
  • junibr­ud2006
    Äldre 21 Dec 18:23
    #0
    Nu ska jag ta på mig skorna och traska ner. Skönt att se att det inte är några avhopp än så länge.
  • Mia81
    Äldre 24 Dec 00:21
    #0

    Jag är såååååå ledsen att jag inte kom på träffen, åkte på feber och har legat däckad i flera dagar... Hoppas ni som var där hade kul och att vi kan ha fler träffar framöver, har tyvärr inte tid i år men kanske nästa?

    GOD JUL på er alla!!!!

    Kram M

  • Gabbie­s
    Äldre 24 Dec 10:20
    #0

    God Jul alla västerås brudar!!!!

  • njoy
    Äldre 29 Dec 22:10
    #0

    Får man hoppa in i tråden? Kommer egentligen från Köping men ska gifta oss sent nästa år är det tänkt och det kommer troligen att ske i Västerås
    Såg att det är några av er som har/ska ha festen på Lövudden. Någon som vill bidra med lite info om detta ställe? Vi tycker att det verkar passa oss men har dock inte varit och tittat ännu.Är jätteintresserad av prisinfo och sånt både för Lövudden och för finska förreningens lokal..

    God Jul och Gott nytt år på er förresten!

    Johanna

  • Gabbie­s
    Äldre 29 Dec 22:34
    #0

    Hej och välkommen till våran lilla västerås tråd! Kul med nytt folk! Jag är en av dom som ska ha festen i finska föreningens lokal på Lövudden, du får gärna maila mig med frågor, är lite att svara så tycker jag.. gabriella_k@hotmail.com

  • Billa
    Äldre 29 Dec 22:46
    #0

    njoy, Jag är oxå från Köping! Sveriges metropol! Hehehe! Dock är jag boende i v-ås sedan ett å ett halvt år!

    När kan man räkna sig som västeråsare? Är det någon viss tid som man ska ha bott här för det?!

  • junibr­ud2006
    Äldre 30 Dec 15:24
    #0

    njoy - Välkommen! Kul med lite nytt folk i tråden. Hoppas vi blir många som kan ses nästa träff i slutet av januari.

  • Gudinn­an
    Äldre 2 Jan 18:58
    #0

    Billa vad har du för mailadress??

  • Gudinn­an
    Äldre 2 Jan 18:59
    #0

    eller om du inte vill lägga ut den kanske du kan maila mig på gudinnan@hotmail.com
    så är du snäll!!

  • Billa
    Äldre 3 Jan 00:40
    #0

    cuddlykoalabear@gmail.com

    Jag är såååååå nervös! På måndag ska jag på arbetsintervju!! Aaaah!!

    Ang. bröllop: Har börjat så smått med inbjudningarna, ska ha genomskinliga papper med noter på som en del av kortet...svårt att förklara...typ så! Så de har jag printat ut, skrivaren va riktigt bråkig, men med lite övertalning så gick det!

    Väntar otåligt på min klänning som borde komma när som hellst!

Svar på tråden Vi rullar vidare... BT-träff Västerås tråd nummer 11!