• junibr­ud2006
    Äldre 22 Nov 13:04
    29873 visningar
    295 svar
    295
    29873

    Vi rullar vidare... BT-träff Västerås tråd nummer 11!

    Välkomna till tråden för alla med anknytning till bröllop och Västerås!

    Vår tionde tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för tråd nummer elva!

    Länkar till våra tio föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1696007.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1844119.html

  • Svar på tråden Vi rullar vidare... BT-träff Västerås tråd nummer 11!
  • Niia
    Äldre 28 Nov 09:55
    #0

    Tyvärr kan jag inte måndagen då jag bor i stockholm, men förstår er andra om ni hellre vill ha fredagen hemma och julstöka lite.

  • Billa
    Äldre 28 Nov 11:08
    #0

    junibrud2006. Gudinnan skriver faktist inte att hon inte kan, hon skrev "Jag ska kolla upp det lite närmare..återkommer."
    Så det finns ju fortfarande hopp för fredagen oxå! Asså att alla kan då! Vill ju inte mobba ut dig bara så där Niia !

    Kallendern är fortfarande spårlöst försvunnen, hoppas på att hitta den idag! Men jag kan inte minnas att det ska vara nåt speciellt då!

  • junibr­ud2006
    Äldre 28 Nov 11:45
    #0

    Absolut! Jag hoppas verkligen vi kan få till en dag när alla kan. Det ser inte bättre ut mitt i veckan då? *försöker allt* Kul om så många som möjligt kan vara med!

  • Gudinn­an
    Äldre 3 Dec 05:02
    #0

    Hej allihopa, ser mörkt ut för mig att ses på fredagen tyvärr, vi ska iväg till min blivandes föräldrar och det måste bli på fredagen...för att sedan åka vidare till mina på julafton. Så gääärna tidigare i veckan om det skulle fungera för er andra!

  • Billa
    Äldre 3 Dec 07:34
    #0

    För mig funkar det alla dagar den veckan! Som det ser ut just nu iaf.!

  • Gabbie­s
    Äldre 3 Dec 14:30
    #0

    vad tråkigt att du inte kunde senare gudinnan.. nu måste vi ju välja mellan niia och dig eftersom ni absolut inte kan samma dagar..

  • Niia
    Äldre 3 Dec 16:19
    #0

    Förstår om ni är många som tycker att början eller mitten av veckan är bättre, så kör på det så hänger jag på nästa gång i stället.

  • Mia81
    Äldre 7 Dec 00:12
    #0

    hejsan hejsan tjejer! pratade med riikka idag och hon sa att hon gärna kommer på träffen om den blir 20, 21 eller 22 dec. jag vet däremot inte om jag kan komma och riikka kommer bara om jag kommer, eftersom hon inte bor här längre..
    ööh... blev lite rörigt men för att sammanfatta så... vi kommer kanske! boka datum när ni tycker att det passar så får vi se om vi dyker upp.

    tack för senast föresten. och billa, du kan vara glad för att du slapp snacka med töntgänget som måste ha varit hjärndöda eller nåt eftersom dom inte fattade att "vi är gifta" betyder "stick, vi är INTE intresserade!!"
    hehe.. eller vad tycker du gabbies?

  • junibr­ud2006
    Äldre 7 Dec 09:16
    #0

    Så här ser listan ut. Jag har fått förhinder på fredagen och Niia tyckte det var bättre att ta måndagen när Gudinnan är i landet, så i dagsläget lutar det åt måndag. Men då kan alltså inte Mia och Rikka. Jag blir lagom snurrig... Vad säger ni andra??! Och Billa, har du fått koll på kalendern?

    Måndag 18 december - Junibrud2006, Gudinnan,Gabbies
    Tisdag 19 december - Junibrud2006, Gudinnan
    Onsdag 20 december - Junibrud2006
    Torsdag 21 december - Junibrud2006,Gabbies
    Fredag 22 december - Gabbies,Niia

  • Gudinn­an
    Äldre 7 Dec 12:33
    #0

    Ev skulle 21 funka för mig med!! Håller precis på att kollar upp det..

Svar på tråden Vi rullar vidare... BT-träff Västerås tråd nummer 11!