• Nynnie
    Äldre 22 Nov 10:30
    1326 visningar
    9 svar
    9
    1326

    OT- Iron Maiden på Lördag

    Nån fler än jag som ska dit??
    Västerbottning (läs orolig ) som jag är har jag redan kollat upp alla bussar som går från Tyresö/Trollbäcken till Gullmarsplan .

  • Svar på tråden OT- Iron Maiden på Lördag
  • Nynnie
    Äldre 22 Nov 11:49
    #0

    puffar

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 22 Nov 11:54
    #0

    /Avis

  • Nynnie
    Äldre 23 Nov 15:07
    #0

    Va inte det... Lillan har blivit magsjuk Vi kan bara vänta och hoppas att vi inte blir sjuk oxå. Jag tror de är lugnt för min del (låg förra veckan) men vet inte hur det går med Sambosen. Jag har sagt att ska han bli sjuk får han bli det i kväll/natt...

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 23 Nov 17:42
    #0

    Nej vad trist..

    Det låter som när jag skulle på Nightwish och Therion konsert i Stockholm. Fick det av min pojkvän i födelsedagspresent, betald resa, mat allt och biljetterna så klart ;) Vad händer? Jo natten till dagen innan får jag öroninflammation på ena örat. Jag blir riktigt sur och tycker "Äsch jag åker i alla fall" även fast allt låter falskt och jag känner mig lika svag som en rullstolsbunden säl. Vad händer då? Du kan aldrig gissa.. natten till dagen D får jag öroninflammation på andra örat också. Vad är oddsen???? Det gick inte riktigt att åka då.

  • Nynnie
    Äldre 23 Nov 20:00
    #0

    Höjden av otur Hoppas att det kommer att gå vägen dock. Har sanerat hela huset + Lillan idag. har handsprit hemma eftersom jag jobbar inom vården, men jag misstänker att under alla de år jag jobbat med detta har jag aldrig spritat händerna så mycket som idag
    Men jag SKA på Maiden!!! kan inte hjälpas!! då får jag väll sitta med en hink då!!

  • chihir­o
    Äldre 23 Nov 20:13
    #0

    Sambon ska dit, själv ska jag sitta hemma med lillan ;)

  • Nynnie
    Äldre 23 Nov 20:27
    #0

    Jag gav min m2b biljetterna i födelsedagspressent i Mars och vi har betalat flyget och fixat boende. Skulle ju bara fattas att vi inte kan åka

  • Too Be gift nu
    Äldre 23 Nov 20:41
    #0

    Min man, hans bror och deras kompis åker upp i morgon och värmer upp inför lördagen:)

    Hoppas att ni alla har skitkul - själv är jag hemma och passar hund ;)

  • Nynnie
    Äldre 30 Nov 21:01
    #0

    Hur bra va dom inte då? :o))
    De ska ha en greatest hits turne i sverige 2008. Som ett tips bara :o)

Svar på tråden OT- Iron Maiden på Lördag