• Carro1­978
    Äldre 14 Nov 15:51
    8715 visningar
    86 svar
    86
    8715

    Juni 2007 i sthlm

    Hej!

    Heter Carro och ska gifta mig i Juni 2007 och "letar" efter blivande brudar som också planerar ett sommarbröllop.

    Kan ingenting om att planera ett bröllop och skulle vilja dela idéer och tankar med liksinnande.

    Har en dotter på 4 mån så det vore extra kul om ni också precis hade blivit mammor

  • Svar på tråden Juni 2007 i sthlm
  • M+H
    Äldre 20 Jan 17:30
    #0

    Glömde..
    Nacka kyrka är verkligen jättefin!!!!

  • blivan­de Mrs...
    Äldre 20 Jan 18:48
    #0

    Hej Dani26
    Vad kul att du gillade den! Har du hittat ngn?
    Har kollar upp priserna i butikerna princessa och royal högtidskläder. den kostar mellan 10000-11500:- Men då beställer dem den till dig utan att man provat den innan, jag tror man måste köpa den sen, Men man kan beställa den från internet där den kostar 560 dollar, motsvarande ca 4000:- kronor, vilket e ett kap..
    Om du oxå gillar den kan vi hjälpas åt att hitta den i butik och sen kanske om man vågar beställa från nätet..

  • Dani26
    Äldre 20 Jan 23:36
    #0

    blivande Mrs...
    jag har redan beställt en klänning från kina.. 1500kr tänkt satsa på dyra ringar istället :D hoppas min klänning blir bra, trotts priset.

  • blivan­de Mrs...
    Äldre 21 Jan 15:51
    #0

    Dani26
    Jag tror din klänning blir jätte bra på dig, vilket bra pris på den.. Helt rätt att satsa på dyrare ringar, de ska man ju ha hela livet..

  • ~Annel­ie~
    Äldre 21 Jan 16:24
    #0

    M+H

    Klänningen ska hämtas.. sambons kläder ska samtidigt kollas på..

    Frisyr gör jag själv

    Bukett.. har tittat på olika modeller på bilder och har hittat två olika jag e nyfiken på.
    Ska hitta en florist i närheten av kyrkan nu bara..

    Festlokalen ska vi titta på i morgon

    Meny uttänkt

    Kyrka e ju klar :)

    Ring tittade jag på, men måste tänka på en annan modell. Funkade inte till min förlovningsring..

    gästlista klar..

    bröllopsresa klar o betald..

    Hmm.. har jag glömt något?

  • Pillis­en
    Äldre 22 Jan 09:25
    #0

    Du verkar ha stenkolla på allt. ;o)

  • Carro1­978
    Äldre 22 Jan 12:59
    #0

    annelie vart ska ni åka nu då?

  • Aci070­602
    Äldre 22 Jan 13:35
    #0

    Hej Alla,

    Vi gifter oss också i juni 07. Den 2 närmare bestämt. Vi bor i Huddinge men kommer att gifta oss i Södermanland i Ludgo kyrka och ha festen på Öster-Malma.

    Det som är klart är kyrka, lokal, boende för gäster och oss själva, min klänning och troligtvis tärnornas klänningar! Har kollat på ring men är inte 100 än!!!!!

    Sedan är det bara resten kvar....

  • ~Annel­ie~
    Äldre 22 Jan 20:10
    #0

    Carro.. Blir två veckor till Porec i Kroatien :)
    Åker direkt från bröllopsfesten till Arlanda :D

  • myran3­1
    Äldre 22 Jan 21:32
    #0

    Hej va roligt Carro, vi gifter oss i juni. Vår lilla dotter är 6 månader, gifter oss i Sthlm.

Svar på tråden Juni 2007 i sthlm