• Carro1­978
    Äldre 14 Nov 15:51
    8738 visningar
    86 svar
    86
    8738

    Juni 2007 i sthlm

    Hej!

    Heter Carro och ska gifta mig i Juni 2007 och "letar" efter blivande brudar som också planerar ett sommarbröllop.

    Kan ingenting om att planera ett bröllop och skulle vilja dela idéer och tankar med liksinnande.

    Har en dotter på 4 mån så det vore extra kul om ni också precis hade blivit mammor

  • Svar på tråden Juni 2007 i sthlm
  • Genesi­s
    Äldre 14 Nov 18:58
    #0

    Hej på dig!

    Vi ska oxå gifta oss i Juni.
    Hur långt har ni kommit i planerna.
    Vi har bokat kyrkan och festlokalen

  • Mimi_
    Äldre 14 Nov 21:00
    #0

    Vi med

    Vi har bokat kyrka och lokal.
    Köpt klänning.
    Japp, det är nog det.
    Tittar runt lite på hur inbjudnings korten ska se ut.

  • Genesi­s
    Äldre 14 Nov 22:10
    #0

    Vilket datum ska ni slå till?
    Vi gifter oss den 16 juni.

  • Hanna7­6
    Äldre 15 Nov 11:06
    #0

    Hej hopp!

    En till juni 2007 brud här! Den 6.e juni närmare bestämt. Längtar!!!

    Vi har bokat kyrka och kollat på en lokal som vi skall ha, prel.bokat den än så länge.

    Bor i Huddinge med min sambo (snart make :) ), är 30 år och jobbar med filmdistrubition...

  • Gyllan
    Äldre 15 Nov 11:53
    #0

    Carro1978:

    Vi har ju också sätts under den andra tråden, men hoppar in här också.

    Anna, 22 år, gifter sig (oss!) den 16 juni i Österhaninge Kyrka med sambon Mikael.

    Vi har nästan allting klart... det mesta i alla fall. Några enstaka detaljer återstår...

  • Carro1­978
    Äldre 15 Nov 12:03
    #0

    Gyllan: Hej på dig och välkommen

    Och till er andra hej. Jag har bokat kyrka (österhaninge) och lokal (festvillan i trollbäcken). Vi ska gifta oss den 30 juni.

    Åh lyllo er som köpt klänning redan. Jag börjar få panik över det. Har inte ens tittat efter något. Ingen aning om vad jag vill ha för någon...

  • Hanna7­6
    Äldre 15 Nov 12:54
    #0

    Carro1978

    Jag har inte heller kollat på klänning än, ingen aning om vad jag vill ha... Eller aning och aning har jag, men har inte provat ut än eller så...

    Håller på att gå ner i vikt också, så kan ju inte köpa klänning än, vet inte vilken storlek som kommer krävas i sommar :)

  • Juni07
    Äldre 15 Nov 15:43
    #0

    Jag hoppar också in här trots den andra Juni07 tråden, men du hade lagt denna under BT-träffar så igentligen hade du kanke en annan tanke med tråden!

    Känner mig helt plötsligt lastgammal här med mina 37 år

    Nåja det är ändå första gången jag planerar ett bröllop så våra frågor är nog ungefär detsamma.

    Man lär sig otroligt mycket av att läsa alla bra inlägg här på BT, vet inte hur det gått annars.

    När vi hade bestämt datum satte vi oss ner och gjorde en lista på allt från kyrka och hindersprövning till tårta och bordsdekorationer, den utgår vi ifrån och ändrar om och skriver prio.ordning hela tiden.

  • Juni07
    Äldre 15 Nov 15:51
    #0

    Glömde visst skriva att det är 9 Juni som är vårt datum.

    Österhaninge kyrka och festvillan i trollbäcken är bokat för oss med!

    Vi blir ungefär 40 personer

  • Genesi­s
    Äldre 15 Nov 19:21
    #0

    Jag hade tur med klänningen.
    Såg en liten butik som hade rea (70%)så jag tvingade med min tärna. Efter att ha provat ca 20 kläningar kunde jag konstatera att min klänning inte fanns där. Min tärna tyckte att vi skulle ta en butik till. Jag var ganska less men tänkte att vi kunde iallafall titta.
    Där hittade min tärna min klänning. Den var helt perfekt. Dessvärre var den inte på rea, men fräck som jag var sa jag till säljaren att jag tar den om jag får den för halva priset. Trot eller ej men hon gick med på det. Ibland ska man ha tur.

Svar på tråden Juni 2007 i sthlm