• Lady o Lufsen
    Äldre 11 Nov 00:24
    24988 visningar
    238 svar
    238
    24988

    Nattzvammeltråden!!!

    Härmed inviger jag en tråd för alla nattugglor!

    Ämnet är helt fritt men vad jag rekomenderar är att samtliga talare håller koll på antal inloggade människor...

    För tillfället är det dryga 900 personer inloggade...

    Diskutera fritt! Men var hövliga mot varandra...

  • Svar på tråden Nattzvammeltråden!!!
  • Fjällr­äv
    Äldre 5 Dec 00:50
    #0

    Om man säger så här; Varför tror Du att Du överhuvud taget funderar i de här banorna?

  • Cezi
    Äldre 5 Dec 00:51
    #0

    Hej jag är vaken med, och jag sitter även vid datorn med ett par fönster öppna :)

  • Fjällr­äv
    Äldre 5 Dec 00:53
    #0

    Jag har sett det mesta på brudar. Har slutat reagerar på bara axlar, det beror väl på hur klänningen som helhet ser ut.
    Hur urringad är den? Hur djupt går den ned baktill?

    Generellt sett tycker jag det är underbart med alla människor som visar respekt för kyrkorummet som delas med massor av andra människor. Sådan respekt kan visas tex genom det sätt Du tänker på nu, att inte vara alltför sexig i kyrkan utan spara det mer generösa exponerandet av hud till festen.

  • Cezi
    Äldre 5 Dec 00:56
    #0

    Något att bedriva tid med :)

    www.vetgirig.nu/index.php

  • 4:e Maj
    Äldre 5 Dec 00:57
    #0

    Ja, antagligen for att jag tycker att detta med en brollops klanning som bara anvands 1 gang ar en helt onodig grej och att jag inte kan hitta nagon som ar speciellt snygg. Gifter mig garna i min folkdrakt men alla jag har namnt det till tycker att det ar en vansinnig ide. Ar inte sadan som brukar bry mig sa mycket om vad andra tycker men i detta fall ar det plotsligt mycket svarare. Ska ta mig en funderare pa varfor.

  • 4:e Maj
    Äldre 5 Dec 01:00
    #0

    De jag provat ar ine alls urringade. Tycker att manga brollops klanningar ar ganska vulgara med tok for mycket spets, korsetter, snorliv etc.

  • Fjällr­äv
    Äldre 5 Dec 01:00
    #0

    4e: Jag tycker inte Din idé med folkdräkt är tokig alls, om Du har en som sitter bra. Då kommer Du också i framtiden bära den som en fin påminnelse om er bröllopsdag. Och folkdräkter är VACKRA. Men varma!!!

    Om Du trots allt vill köpa en speciell bröllopsklänning och den är ärmlös så är väl en liten schal i kyrkan en schyst lösning, så kan Du dansa vilt och vackert och svalt senare på natten?

  • Cezi
    Äldre 5 Dec 01:10
    #0

    Jag har tittat på lite tärnklänningar och vissa är inte så dyra och visst kan man använda en sådan istället för en stor och bred bröllopsklänning.

    Jag för min del gillar bröllopsklänningar med lite vidd, hittade min på REA för 2700:-

  • 4:e Maj
    Äldre 5 Dec 01:11
    #0

    Har haft folkdrakt sedan jag var 2 ar sa jag vet precis hur stickig och varm yllen kanns mot benen en varm sommardag Midsommar och examen var varst da alla andra hade tunna bommuls kjolar.

  • Cezi
    Äldre 5 Dec 01:21
    #0

    4:e Maj

    Verkar kännas som om du måste ha Folkdräkt? :)

Svar på tråden Nattzvammeltråden!!!