• CmD
    Äldre 6 Nov 09:41
    70704 visningar
    653 svar
    653
    70704

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2

    Tänk vad fort tiden kan gå... Snart tre månader sedan Lilla Li startade den förra tråden.
    Vi är några blivande brudar som träffas någon gång ibland för att fika och ventilera ideer. Bor du i närheten av Jönköping och vill hänga på är du hjärligt välkommen.

    Vi är även öppna för förslag på andra aktiviteter.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2
  • Lilla Li
    Äldre 5 Feb 06:26
    #0

    korall: Jag tyckte det var kul på genrepet - men herregud vad vissa låtar lät bättre/sämre på tv! Min favorit var Move med Andreas Lundstedt - den gick inte ens vidare! *surar* Tror det är den som hade gjort bäst ifrån sig ute i Europa. Men men... Jag är ju partisk för Tommy Nilsson - han var min barndomskärlek. :D

    CmD: Härligt! :D Hänger du med på fika på onsdag? 19:00 på Claras som vanligt.

  • Shiliz
    Äldre 5 Feb 09:02
    #0

    Hej tjejer! Jag kan tyvärr inte följa med på onsdag. Är hus- & hund vakt denna veckan så jag har fullt upp med att ta hand om 8 små söta valpar =).

  • Lilla Li
    Äldre 5 Feb 10:34
    #0

    Shiliz: Nämen! :D Jag vill ha!

  • Shiliz
    Äldre 5 Feb 10:41
    #0

    Lilla Li: Du ska se dom! Så söta!! Vill behålla alla . Det är Jack Rusell valpar.

  • Lilla Li
    Äldre 5 Feb 10:43
    #0

    Shiliz: Åååhhh... *suck* Vi skulle egentligen köpt en valp i julas men hade inte tid då. Vi pratar om att köpa en när vi flyttat in i ett hus, men det dröjer ju! Vi ska kolla på en lägenhet imorrn i Huskvarna. Får vi den kan det ju bli aktuellt igen - det är ju gångavstånd från jobbet isf så jag kan kila hem och gosa ibland. :D Jack Russell som är så söta! Det är ungefär nåt sånt vi vill ha.

  • Shiliz
    Äldre 5 Feb 11:12
    #0

    Lilla Li: Ok, är det en lägenhet som ni ska bo i tills huset är klart då eller?
    Valparna ser verkligen ut som små gosedjur. Man vill bara krama sönder dem!

  • Lilla Li
    Äldre 5 Feb 11:37
    #0

    Shiliz: Japp en hyresrätt. Det är visning på vår bostadsrätt till helgen så den blir nog såld snart, och då måste vi bo nånstans. ;) Antagligen blir det inget med husbygget just nu. Säljaren är jättejobbig att ha att göra med och vi orkar inte samarbeta med henne i ett år.

  • Shiliz
    Äldre 5 Feb 11:41
    #0

    Lilla Li: Men vad jobbigt att säljaren är så svår att ha o göra med. Men ska ni verkligen behöva skippa nåt så kul/viktigt för en dålig säljare? Kan ni inte byta säljare?

  • Lilla Li
    Äldre 5 Feb 12:11
    #0

    Shiliz: Saken är att det är den husfirman som äger tomten och de har bara henne här i området. Så tyvärr är det hon eller ingen. Men det är ju vi som ritat huset, och huset är inte beroende av tomten. Hittar vi bara en tomt vi vill ha så kan vi ju sedan välja den husfirma som kan bygga vårt hus billigast och bäst. :) Så det blir bra!

  • en dag i juni
    Äldre 5 Feb 15:47
    #0

    Lilla Li. Vilken otur ni verkar ha med husbyggandet :(

    Jag klistrar in om fikat på onsdag, det var ju så längesen nu och så hoppas vi att det hänger på nån mer

    Onsdag 7/2 kl 19:00 på Claras?

    Kommer:
    Lilla Li
    En dag i juni

  • Lilla Li
    Äldre 5 Feb 15:47
    #0

    Ja lite otur, men ändå inte. Tycker inte det gör så mycket. Vi har ingen brådska. :) Ska som sagt kolla på en lägenhet i Huskvarna imorrn. Idag ska vi kolla på en på öster tydligen. Dyr men fin, vi får väl se. ;)

  • CmD
    Äldre 5 Feb 18:04
    #0

    Onsdag 7/2 kl 19:00 på Claras?

    Kommer:
    Lilla Li
    En dag i juni
    CmD

  • CmD
    Äldre 5 Feb 18:12
    #0

    Dags att byta tråd tjejer...

    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2085790.html

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2