• CmD
    Äldre 6 Nov 09:41
    71654 visningar
    653 svar
    653
    71654

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2

    Tänk vad fort tiden kan gå... Snart tre månader sedan Lilla Li startade den förra tråden.
    Vi är några blivande brudar som träffas någon gång ibland för att fika och ventilera ideer. Bor du i närheten av Jönköping och vill hänga på är du hjärligt välkommen.

    Vi är även öppna för förslag på andra aktiviteter.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2
  • Lilla Li
    Äldre 29 Jan 10:24
    #0

    Fikadags? :D

    Onsdag 7/2 kl 19:00 på Claras?

    Kommer:
    Lilla Li

  • CmD
    Äldre 30 Jan 13:16
    #0

    sallyoch sara är bäst. Alla min bhs är därifrån. Expediten är helt underbar och man får en så fantastisk service.

  • en dag i juni
    Äldre 30 Jan 13:47
    #0

    Onsdag 7/2 kl 19:00 på Claras?

    Kommer:
    Lilla Li
    En dag i juni

  • SuperS­ara
    Äldre 31 Jan 23:30
    #0

    Jag ska gifta mig i Jönköping i sommar med bor i Sthlm vilket gör planeringen lite mer komplicerat.

    Är det någon som har tips på en bra florist?

  • ;o)
    Äldre 1 Feb 08:16
    #0

    SuperSara -

    generellt brukar många rekommendera Unik www.unikblommor.se/.

    Jag ska antagligen göra min hos Blommor o Sånt på Barnarpsgatan, jag hittar ingen hemsida dock.

  • korall
    Äldre 2 Feb 09:49
    #0

    vart har alla tagit vägen..? här har inte hänt mycket på länge...

    vågar inte skriva upp mig på fikat ännu, vet inte hur mycket vi måste fixa nu i veckan till dagen D.

  • Lilla Li
    Äldre 2 Feb 09:56
    #0

    Undrar också var alla är...

    Ikväll ska vi på genrepet till Melodifestivalen - det var väl du korall som pratade om att det ofta är bättre på genrepet än på dagen D? Ska bli kul iaf! Får man piffa till sig lite och bling-blinga! ;):D

  • Slotts­Brud20­08
    Äldre 2 Feb 10:42
    #0

    Gosh... det är så tråkigt att det är så lääänge kvar tills vi gfter oss. Vill ju fixa allt nu!! 1½ år kvar juh, pratade dock om att vi kanske skulle flytta det 1 år, tills 2007 alltså. Men kommer inte ha pengar till det..
    Vill ju kunna planera allt nuuu!!!

  • Lilla Li
    Äldre 2 Feb 10:50
    #0

    Budgetbrud2008: Ärligt talat så är det ganska lite som du INTE kan planera än. Redan nu kan du ju boka kyrka, festlokal, börja titta på klänningar, hur du vill ha håret, hur ni vill dekorera, hur trycksakerna ska formuleras och se ut, gästlistan, vad din kille ska ha på er, vilken musik ni vill ska spelas i kyrkan och på festen... Börja planera redan nu du. :D Jag är klar med nästan allt redan, och vi har ett halvår kvar. Var i stort sett färdig redan i oktober. ;)

  • korall
    Äldre 2 Feb 11:11
    #0

    Lilla Li: Vi ska oxå dit ikväll!! ska bli super kul

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2