• CmD

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2

    Tänk vad fort tiden kan gå... Snart tre månader sedan Lilla Li startade den förra tråden.
    Vi är några blivande brudar som träffas någon gång ibland för att fika och ventilera ideer. Bor du i närheten av Jönköping och vill hänga på är du hjärligt välkommen.

    Vi är även öppna för förslag på andra aktiviteter.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2
  • korall

    Andromeda: Dem har vi bokat också! Kan återkomma om ett par veckor hur de var, men det vi sett tidigare så verkar de jättebra.

  • Andromeda

    Korall : Vem av dem har du anlitat ? vi valde Marlin; vi tyckte bäst om hennes bilder på sajten. När var det dags för dig Korall ?

    Hua tycker det börjar dra ihop sig trots att det är nästan 6 månader kvar...mycket att fixa kvar.

  • ;o)

    Hej hej... jag blir helt full i skratt när jag tänker på det...

    Nog hade jag iofs inga förväntningar på butiken i Huskvarna, men den var verkligen helt under isen . Ska tipsa Brides & Beauties i Borås om att de kanske ska ta bort dem som återförsäljare på hemsidan...

    Nu slipper ju ni andra i alla fall att åka dit...

    Natti!

  • en dag i juni

    Korall: nej, vi åker onsdagen efter och kommer hem söndagen så det blir en weekend. vi tycker det kan vara skönt att vara hemma lite emellan för att pussta ut lite och träffa de gäster som stannar lite längre...

    Nån som har varit i Paris och som kan tipsa om en bra hotell förresten??

  • Lilla Li

    Jag har inget att göra! Det känns inte som om jag kommer längre med bröllopsplanerna just nu. Allt är ju i princip färdigt, det är bara finlir kvar. Vissa saker behöver jag vänta lite med att göra. Lite tråkigt faktiskt... :(

  • Shiliz

    Andromeda och Korall: De verkar ju rätt bra de tjejerna på fotografiqa, kanske man ska kolla lite med dem? Ni kan väl båda säga sen i efterhand vad ni tyckte om dem?

    ;o): Så det var inte mycket att hänga i granen där i Huskvarna?

    Lilla Li: Jag förstår din frustration, jag känner lite likadant då det är vissa grejer som man "borde" vänta lite med. Jag ska iaf ringa till Stockmakaren idag och bekräfta vår bokning. Vi fick veta hur mycket bidrag vi får igår ;-D

  • Lilla Li

    Shiliz: Det roliga är att korall hade kontakt med Fotografiqa i höstas, och de lyckades komma fram till att det var hon som var korall här på BT. Så när vi hade fikaträffa en gång så kom de dit och visade upp bilder. :) Hahaha! Så jäkla coolt. :D

  • Shiliz

    Lilla Li: Vad kul att dom gjorde så! Var det fina bilder?

  • Lilla Li

    Shiliz: Ja det var jättefina bilder! Vi har ju redan vår fotograf, men annars hade jag nog anlitat dem. Tänkte be dem ta bilder till en secret box lite längre fram faktiskt. ;)

  • Shiliz

    Lilla Li: Vad kul, blir en bra present till din nyblivna man hihi.

    ;o): Nu har vi äntligen bekräftat bokningen på Stockmakaren! Tänkte bara kolla med dig om du vet om ALLT ingår i era kuvertpriser? Alltså så att det inte är så att man betalar 500 per kuvert o sen tillkommer en massa andra kostnader för lokal, personel eller nåt annat.

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2