• CmD
    Äldre 6 Nov 09:41
    71825 visningar
    653 svar
    653
    71825

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2

    Tänk vad fort tiden kan gå... Snart tre månader sedan Lilla Li startade den förra tråden.
    Vi är några blivande brudar som träffas någon gång ibland för att fika och ventilera ideer. Bor du i närheten av Jönköping och vill hänga på är du hjärligt välkommen.

    Vi är även öppna för förslag på andra aktiviteter.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2
  • Lilla Li
    Äldre 17 Jan 08:02
    #0

    korall: Nej men jag funderar på att anlita dem till att göra en secret box när det börjar närma sig. :)

    Lillstumpan: Kul! Tyvärr var hon sjuk igår så vi möttes aldrig. Det blir nog senare i veckan eller nästa vecka. Hon sa att rimligt inflyttningsdatum för oss är till nästa jul. Hade varit så härligt - tomten är helt perfekt! Precis vad vi vill ha! Får se vad hon har för husförslag bara - vår egen ritning blev lite dyr så hon har ritat om det.

    Tänk bara: bröllop i augusti, bröllopsresa i november, inflyttning i huset i december... :) Det är ju drömmen!

  • korall
    Äldre 17 Jan 13:10
    #0

    CmD: hoppas du kryar på dig snart d¨å! magsjuka är inget roligt...

    milou27: Läste tidigare i tråden att din man brukar sjunga på bröllop, vad tar han för att sjunga en eller två sånger?

    Ni andra: Vi syns ikväll1

  • Shiliz
    Äldre 17 Jan 14:00
    #0

    Korall & Lilla Li: Hur hittar jag er ikväll?

  • Milou2­7
    Äldre 17 Jan 14:05
    #0

    korall: Ja du,säg det.. :) jag ska höra med honom. Inga skyhöga priser direkt eftersom han också tycker att det är roligt. De senaste bröllopen han sjungit på har varit när våra nära vänner gift sig så då har det givetvis inte tagits något betalt där. Men jag ska höra med honom ikväll så återkommer jag till dig!

  • korall
    Äldre 17 Jan 14:29
    #0

    milou27: Ja gör så! Du ska inte med på fikan ikväll då?

    Shiliz: Jag har en svart jacka med skärp i midjan, jeans, håret i tofs. Kan vänta utanför vid 19.

  • Shiliz
    Äldre 17 Jan 14:36
    #0

    Korall: Ok, då står jag också utanför vid 19. Jag har långt brunt hår, nedsläppt och lugg. Ska jag ta med mig tidningarna? Ni var ju inte med förra gången då jag hade med mig dem.

  • en dag i juni
    Äldre 17 Jan 14:36
    #0

    Jag kommer också... fast lite senare vid åtta ungefär

    17/1, 19:00 på Claras.
    Kommer:
    - Annelie
    - Sheila
    - Korall
    - En dag i juni

  • Milou2­7
    Äldre 17 Jan 14:46
    #0

    Korall: Jag skulle hemskt gärna men jag jobbar sent ( har jour på sjukhuset , suck) och sen ska jag på massage :) Jag följer gärna med en annan gång!

  • Shiliz
    Äldre 17 Jan 14:47
    #0

    en dag i juni: Vad kul att du också kommer!

  • en dag i juni
    Äldre 17 Jan 14:57
    #0

    Shiliz tycker jag också :)

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2