• CmD
    Äldre 6 Nov 09:41
    72017 visningar
    653 svar
    653
    72017

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2

    Tänk vad fort tiden kan gå... Snart tre månader sedan Lilla Li startade den förra tråden.
    Vi är några blivande brudar som träffas någon gång ibland för att fika och ventilera ideer. Bor du i närheten av Jönköping och vill hänga på är du hjärligt välkommen.

    Vi är även öppna för förslag på andra aktiviteter.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2
  • Shiliz
    Äldre 10 Jan 09:22
    #0

    Hej tjejer!

    Är det dags för en fika snart eller? Hoppas att ni alla har haft en bra jul- och nyårs helg.

  • CmD
    Äldre 10 Jan 09:54
    #0

    Jag vill fika! Jag vill fika! Kan ni någon gång nästa vecka? Jag föreslår onsdag 17/1. Bara för att onsdagar passar mig bäst. Helt fritt att föreslå andra dagar.

  • Lilla Li
    Äldre 10 Jan 10:22
    #0

    Jag kan jag kan.

    17/1, 19:00 på Claras.
    Kommer:
    - Annelie

  • Shiliz
    Äldre 10 Jan 10:23
    #0

    17/1, 19:00 på Claras.
    Kommer:
    - Annelie
    - Sheila

  • korall
    Äldre 10 Jan 12:29
    #0

    17/1, 19:00 på Claras.
    Kommer:
    - Annelie
    - Sheila
    - Korall

    Vad skoj! Då kan jag berätta mer om hippan Skulle hämta ut ringen i måndags, men den var för liten!!! Men han lovade att lägga ut den lite grann, så får hämta den om en vecka Men så fin, är jättenöjd med den! Och ni som inte har köpt än, jag rekommenderar verkligen Thomas Snarberg på barnarpsgatan. Han kan verkligen sin sak och är väldigt mån om att allt ska gå rätt till.

  • Lilla Li
    Äldre 10 Jan 13:15
    #0

    korall: Är det han som är på guldsmedjan mittemot VIP? Där ska vi också köpa min ring. :) Och våra förlovningsringar är därifrån. Han är verkligen jätteduktig.

  • Shiliz
    Äldre 10 Jan 13:44
    #0

    Korall: Vad kul o höra om möhippa o så.
    Hur är priserna hos den guldsmeden?

  • CmD
    Äldre 10 Jan 17:09
    #0

    17/1, 19:00 på Claras.
    Kommer:
    - Annelie
    - Sheila
    - Korall
    - CmD

  • en dag i juni
    Äldre 10 Jan 22:15
    #0

    Lilla Li: ja det är super kul att kolla på ringar
    Korall: Vi har också köpt min ring på Snarbergs, han har gjort den helt efter mina önskningar hihi :D

    Vi får se om jag kan komma har seminarie till 8 på onsdag kväll, men sen är det slut på jobbiga onsdagskvällar i skolan.. sköönt!
    I kväll satt vi och gjorde färdigt inbjudningskorten, de blev så söta med en liten rosett av guldband. :) Men vilket arbete man får lägga ner på sånt här pill!!

    Förresten en fråga: Om inbjudningskorten väger 24-25 gram (vägde dem på hushållsvågen så jag vet inte hur tillförlitlig den är) och det max får väga 20 gram för ett frimärke, måste vi sätta på ett extra då?? eller kommer dom på posten märka något över huvud taget??? Nån som vet om dom är kinkiga?

  • Lilla Li
    Äldre 11 Jan 06:29
    #0

    en dag i juni: Ingen aning faktiskt...

    Apropå post. :) Hade en kompis som var så snål. Han lät alltid bli att sätta frimärken på sina brev. Istället skrev han en avsändaradress, som inte var hans utan tillhörde personen som faktiskt skulle få brevet. Så när posten återsände brevet så kom det till rätt mottagare i alla fall! :) Haha!

    Åkte hem till min blivande svägerska igår och snackade bröllop. Himla kul! :D

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2