• CmD
    Äldre 6 Nov 09:41
    71881 visningar
    653 svar
    653
    71881

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2

    Tänk vad fort tiden kan gå... Snart tre månader sedan Lilla Li startade den förra tråden.
    Vi är några blivande brudar som träffas någon gång ibland för att fika och ventilera ideer. Bor du i närheten av Jönköping och vill hänga på är du hjärligt välkommen.

    Vi är även öppna för förslag på andra aktiviteter.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2
  • Lilla Li
    Äldre 5 Jan 07:53
    #0

    Milou27: Har inte kollat än faktiskt. Ringde kyrkan häromdagen men glömde fråga... :(

  • Lintuv­irta
    Äldre 5 Jan 10:07
    #0

    Hej alla brudar! Nu är man fru Larsson! *jippi* Jag han aldrig med några fika träffar...=0( Men allt blev som vi hade planerat.Jag kan bara säga att ni har något att se fram e mot...

  • Lilla Li
    Äldre 5 Jan 10:12
    #0

    Lintuvirta: Ooohh! :D Grattis! När gifte ni er? Berätta allt! :)

  • vintri­g
    Äldre 5 Jan 15:40
    #0

    Ursäkta att jag klampar in här...
    Jag tänkte åka till Jönköping och prova brudklänningar i slutet av januari och undrar vilket ställe som är bäst?

    Vilka rekommenderar ni? Vart har ni hittat era klänningar?

    Är sugen på att prova lite Nixa-klänningar...

    Anledningen till att jag provar i Jönköping är att min tärna bor där + att jag kan prova "i fred" och behöver inte vara orolig över att någon som kommer på bröllopet ska se mig.

  • Lilla Li
    Äldre 6 Jan 12:38
    #0

    vintrig: Det finns två bra ställen i Jönköping. Kristina Brud & Fest som ligger på Östra Storgatan. Och MaNi som ligger på Torpa. Om din kompis bor här så känner hon säkert till dem båda, annars hittar du adress på eniro. :) Jag köpte min på Kristinas och de var jättetrevliga. Väldigt bra bemötande. De har dessutom precis byggt om och har lite större sortiment nu också.

  • vintri­g
    Äldre 7 Jan 10:22
    #0

    Lilla li: tack så jättemycket!

    Då ska jag fråga min tärna om hon känner till dem ställena.

    Tack!

  • korall
    Äldre 7 Jan 19:34
    #0

    Lilla Li: fin hemsida

    Blev kidnappad i fredags för en hel möhippe-helg! Åhh så roligt jag har haft det, kunde inte varit bättre!

    Jobbar kväll hela denna vecka så det passar inte så bra.

  • Lilla Li
    Äldre 8 Jan 06:08
    #0

    korall: Kul!! :D Vad gjorde ni?

  • en dag i juni
    Äldre 9 Jan 17:51
    #0

    Trots pluggande och stökande, har jag idag ett otroligt fånigt leende på läpparna :D Vi var och hämtade min ring idag!!! Tjoho den var perfekt och satt perfekt!! Nu går jag hemma och pillar på den hela tiden (sambon är inte hemma) Hoppas den inte blir repig bara, får nog hejda mig lite. men den är ju så fin

  • Lilla Li
    Äldre 10 Jan 06:35
    #0

    en dag i juni: Oooh kul! Jag vill också börja kolla på ringar snart! :)

    På måndag ska vi till Esters. Jag har HUR MÅNGA FRÅGOR SOM HELST om allt möjligt viktigt. ;)

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2