• CmD
    Äldre 6 Nov 09:41
    72155 visningar
    653 svar
    653
    72155

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2

    Tänk vad fort tiden kan gå... Snart tre månader sedan Lilla Li startade den förra tråden.
    Vi är några blivande brudar som träffas någon gång ibland för att fika och ventilera ideer. Bor du i närheten av Jönköping och vill hänga på är du hjärligt välkommen.

    Vi är även öppna för förslag på andra aktiviteter.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2
  • korall
    Äldre 3 Jan 18:25
    #0

    har varit o kollat upp skräddare idag som kan lägga upp klänningen, nån med erfarenhet av sesam eller brud&fest butiken i juneporten? Kristina la inte upp klänningar som inte var köpta där, även om det är samma märke som de själv säljer (vilket jag tyckte var konstigt, skulle ju betala för det...)

    Ringen får jag hämta i början på nästa vecka! så spännande att se om det stämmer med mina förväntningar.

    Nån som är sugen på en fika snart? Vi har ju inte setts på jättelänge!!

  • Lilla Li
    Äldre 3 Jan 18:30
    #0

    korall: Mycket sugen!
    Hur mycket har ni kvar att göra? Exakt vilket datum är det dags? *senil*

  • en dag i juni
    Äldre 3 Jan 20:59
    #0

    Lilla Li:
    Japp vi har haft det dåå skönt och bara slappat.

    Håller på med inbjudningarna nu... det är bara ett namn som jag inte vet hur han stavar sedan är det klistring och sjkuts iväg kul och höra allas reaktioner :) Vi ska dock inte skicka iväg dem förrän om någon vecka eller så... otålig!!

  • Lillst­umpan
    Äldre 3 Jan 21:51
    #0

    Jag tycker Kristina Brud & Fest är jättebra. Jag har fått superbra hjälp med allt jag behöver. Bra service och alltid en positiv och trevlig syn på allt!!! Så har det varit för mig i alla fall!!!
    Ha det

  • Lilla Li
    Äldre 4 Jan 06:26
    #0

    en dag i juni: Skööönt! :D Kul att det händer grejer "på riktigt" med bröllopet också. Känns konstigt att det är 2007 - i år blir vi gifta! :)

  • korall
    Äldre 4 Jan 18:37
    #0

    lilla Li: ibland känns det som vi har allt under kontroll o andra dagar inser vi hur mycket som ändå är kvar att fixa! 17/2 är det dags, inte så långt kvar med andra ord...

  • Lilla Li
    Äldre 4 Jan 19:45
    #0

    korall: Kul kul!

    Har ni något förslag på fikadatum nu då? Jag kan inte onsdag och fredag nästa vecka, annars går det bra.

  • Androm­eda
    Äldre 4 Jan 20:18
    #0

    Igår kväll, provade jag att göra en inbjudan :) Hittade ett typsnitt som jag kunde ladda hem, som jag verkligen gillar! Sen klippte jag ett 15x15 kort, stämplade med texten inbjudan och ett par vigselringar och det blev faktiskt bra :) Saknar bara en stämpel jag sett tidigare på nätetet men som verkar vara borta nu :(, den hade jag tänkt ha på sidan längs med kanten lodrätt..suck, varför köpte jag den inte när jag fann den direkt..

  • Lilla Li
    Äldre 4 Jan 21:03
    #0

    Jag har uppdaterat vår hemsida nu. Äääntligen. ;) brollop.li-design.nu

  • Milou2­7
    Äldre 5 Jan 07:41
    #0

    Lilla Li: Hur gick det med kantorn? Hade ni fått han jag varnade för? *nyfiken i en strut*

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2