• CmD
    Äldre 6 Nov 09:41
    70697 visningar
    653 svar
    653
    70697

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2

    Tänk vad fort tiden kan gå... Snart tre månader sedan Lilla Li startade den förra tråden.
    Vi är några blivande brudar som träffas någon gång ibland för att fika och ventilera ideer. Bor du i närheten av Jönköping och vill hänga på är du hjärligt välkommen.

    Vi är även öppna för förslag på andra aktiviteter.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2
  • Lilla Li
    Äldre 10 Dec 20:45
    #0

    Vi har mörkrött färgtema och bjuder ca 70 gäster så vi gissar är det blir runt 60 st som kommer.

  • Lillst­umpan
    Äldre 10 Dec 21:00
    #0

    Jaha du menar så. Vi har vitt och silver.

  • Lilla Li
    Äldre 10 Dec 21:10
    #0

    Lillstumpan: Okej. :) Har ni funderat över lokal nånting?

  • Lillst­umpan
    Äldre 10 Dec 21:38
    #0

    Vi ska vara i stugan i stadsparken. Vi var där och åt julbord igår, det var super!!! Ni då??

  • Lilla Li
    Äldre 11 Dec 07:00
    #0

    Lillstumpan: Vi tackade precis igår ja till att vara på Ester Kök & Bar i stan. Där får vi änkta priser på hotellrummen på John Bauer också.

  • Lillst­umpan
    Äldre 11 Dec 09:56
    #0

    Ok.....där är ju fint :)

  • Lilla Li
    Äldre 11 Dec 09:59
    #0

    Lillstumpan: Usch... Sitter på jobbet och försöker jobba samtidigt som jag försöker komma på vad jag ska köpa till min bästa kompis i julklapp! Lite panik - ska till Göteborg och träffa henne i helgen och då byter vi julklappar!

  • CmD
    Äldre 11 Dec 12:45
    #0

    Lilla Li: Lite hjälp på vägen, kanske...
    www.julklappstips.com/

    Lillstrumpa: Jag kommer också nu senast från Halmstad. Har pluggat/jobbat där i 6 år. Egentligen är jag född i Göteborg men har hamnat i Jönköping nu.

  • Lilla Li
    Äldre 11 Dec 12:48
    #0

    CmD: Näe har inte hittat nåt där heller.

  • Lillst­umpan
    Äldre 11 Dec 20:28
    #0

    Lilla Li: bjud henne på en mysig middag, Så gör jag och mina kompisar. det brukar var jätteskoj.

    CmD: Du har lite olika blandningar i dig. ;) Jag har bott i Halmstad i 20 år och här i 5,5 år.

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2