• CmD
    Äldre 6 Nov 09:41
    71822 visningar
    653 svar
    653
    71822

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2

    Tänk vad fort tiden kan gå... Snart tre månader sedan Lilla Li startade den förra tråden.
    Vi är några blivande brudar som träffas någon gång ibland för att fika och ventilera ideer. Bor du i närheten av Jönköping och vill hänga på är du hjärligt välkommen.

    Vi är även öppna för förslag på andra aktiviteter.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2
  • meb
    Äldre 3 Dec 18:17
    #0

    Hej ;o!
    Tack för hälsningen på vår hemsida!!! Lyckades inte få fram din mailadress där dock. Efter din information när vi sågs igår om flyttat datum etc. så kunde jag dock lista ut vem du var här. Hoppas det är rätt:)Nu vet du i alla fall vem jag är här på BT.
    Om du vill kan du maila din mailadress. Du hittar min på vår hemsida under Välkommen.

  • hellan­b
    Äldre 3 Dec 21:47
    #0

    ;o)

    Invar är oxå jättebra!!!

    Ni kommer (säkert) bli mycket nöjda me honom med HAr hitills inte hört nån prata nå´tt negativt om honom..

    HElllan

  • ;o)
    Äldre 4 Dec 11:06
    #0

    meb - you've got mail! Kram!

  • Lilla Li
    Äldre 4 Dec 16:04
    #0

    Fika måndag 11/12 kl 19:00 på Claras.

    Kommer:
    Lilla Li

  • korall
    Äldre 4 Dec 17:39
    #0

    har tyvärr lussefika med dagis då! Verkar vara svårt att få ihop fika nu i juletider...

  • Lilla Li
    Äldre 5 Dec 07:04
    #0

    Ja det var tusan då! Vi får ses efter nyår igen alltså.

  • en dag i juni
    Äldre 6 Dec 12:15
    #0

    Ska bara säga hejdå till er alla och retas lite med att vi åker imorron till det varma thiland där ingen behöver frysa och kommer hem den 28 december...

    tjingeling

  • Lilla Li
    Äldre 6 Dec 15:54
    #0

    Ha det så otroooligt härligt!

  • ;o)
    Äldre 6 Dec 15:59
    #0

    HA DET UNDERBART!! Jag skulle så gärna oxå åka... Kram!

  • Lillst­umpan
    Äldre 8 Dec 18:34
    #0

    Ny Jönköpingsbrud. Jag är ny här på BT och hittade denna trevliga tråd. Är det OK om man hakar på? Antar att jag har missat en del som har skrivits....men men jag försöker komma igång. Ses

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2