• CmD
    Äldre 6 Nov 09:41
    72234 visningar
    653 svar
    653
    72234

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2

    Tänk vad fort tiden kan gå... Snart tre månader sedan Lilla Li startade den förra tråden.
    Vi är några blivande brudar som träffas någon gång ibland för att fika och ventilera ideer. Bor du i närheten av Jönköping och vill hänga på är du hjärligt välkommen.

    Vi är även öppna för förslag på andra aktiviteter.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2
  • en dag i juni
    Äldre 29 Nov 21:54
    #0

    Lilla Li:
    Har du ett program som man kan göra bordsplacering på? skulle du vilja hjälpa oss med den då?? blir så fult om man ska försöka göra den på paint. Hur gör ni eran bordsplacering?

  • korall
    Äldre 29 Nov 23:24
    #0

    en dag i juni: finns jättebra verktyg här på BT, tror de flesta använder sig av det. Eller har jag fel? Vi har gjort vår prel i den och det var super enkelt.

    När du loggat in så finns borsplaceringsverktyget bland budget och gästlistan

  • en dag i juni
    Äldre 30 Nov 00:50
    #0

    Korall: Men vi vill ha fyrkantiga småbord på 8 pers runt varje och det finns inte där.. tyvärr

  • Lilla Li
    Äldre 30 Nov 07:54
    #0

    en dag i juni: Jag kommer använda InDesign. Hjälper er jättegärna om du bara gör en enkel skiss eller förklaring på hur du vill ha det. :)

  • korall
    Äldre 30 Nov 10:07
    #0

    en dag i juni: just det, det har du nog nämnt tidigare! Hur går det med plugget? Det är inte långt kvar nu tills nu åker va?

  • en dag i juni
    Äldre 30 Nov 12:13
    #0

    Korall:
    nej, det är bara en vecka kvar.. lite struligt med plugget eftersom vi gör grupparbete och jag inte kommer att vara hemma men det går nog.. det måste gå

    Vi har en sida på resedagboken.se om det är nån som är intresserad med nickname: kajsaochmathias

    Lilla Li: å vad snällt, kommer bli nån gång efter nyår då...

  • Lilla Li
    Äldre 30 Nov 12:46
    #0

    en dag i juni: Ska definitivt hålla koll på er resedagbok! :D

  • Lilla Li
    Äldre 30 Nov 12:47
    #0

    en dag i juni: Var gör ni förresten av hunden när ni är borta?

  • en dag i juni
    Äldre 30 Nov 14:51
    #0

    Lilla Li:
    Hunden är hos mormor och morfar (alltså mamma och pappa)ute i urskogen. Hon kommer att ha det bra där! (intalar jag mig själv, jag kommer sakna henne såå)

  • ;o)
    Äldre 1 Dec 15:58
    #0

    Oj oj oj oj aldrig trodde jag väl att det var ett sånt meck med präster... *puh*.

    Om det är någon som undrar så jag jag nu ÄNTLIGEN lyckats boka upp en präst som både VILL och KAN viga oss. Den kombinationen var inte lätt att få till ska ni veta.

    Det hela slutade iaf med att Birgitta Aschan ska viga oss (det var bara hon som ville...) den 25:e augusti. Känns MYCKET skönt att ha det inbokat och att vi kunde flytta festdatumet.

    Ville bara delge er min stora lättnad över detta... Ha en jätteskön helg alla hustrur2b.

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del2